کد خبر : 116311
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 14:02
-

باقری: به ما گفتند با بازیکنان شهرداری ساوه مذاکره نکنیم/ به دنبال نفرات بومی باکیفیت هستیم

باقری: به ما گفتند با بازیکنان شهرداری ساوه مذاکره نکنیم/ به دنبال نفرات بومی باکیفیت هستیم

داود باقری مدیر عامل سن ایچ در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره وضعیت تیم سن‌ایچ ساوه در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: تقریبا ۹۵ درصد تیم بسته شده و مهیای حضور در لیگ برتر می‌شویم. غیر از آقای حسن‌نژاد با تمام نفرات سال قبل از جمله حمید رشیدی، نادر حنیفی، رشید قلی‌پور،

داود باقری مدیر عامل سن ایچ در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره وضعیت تیم سن‌ایچ ساوه در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: تقریبا ۹۵ درصد تیم بسته شده و مهیای حضور در لیگ برتر می‌شویم. غیر از آقای حسن‌نژاد با تمام نفرات سال قبل از جمله حمید رشیدی، نادر حنیفی، رشید قلی‌پور، حسین سلطانی و جواد کمالی تمدید کردیم.

او افزود: تاکنون جواد اصغری مقدم، مسلم رستمی ها، مهدی مصطفایی و مهدی کریمی جذب شدند و به دنبال نفرات باکیفیت و بومی هم هستیم که مسئولان اعلام کردند با بازیکنان شهرداری ساوه به لحاظ حفظ نفرات مذاکره‌ای انجام نشود.در کادر مربیگری نیز آقای هادی سلگی به جمع ما پیوستند و همچنین آقای داود چوپانی به‌عنوان سرپرست کنار ما هستند. هدف ما این است مربیان جوان و با دانش ساوه را جهت کسب تجربه و ارتقا سطح کنار تیم بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.