کد خبر : 116309
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 13:16
-

ناظم‌الشریعه: اگر لیگی پویا و شاداب نداشته باشیم تیم‌های ملی ما در آینده دچار مشکل می‌شوند

ناظم‌الشریعه: اگر لیگی پویا و شاداب نداشته باشیم تیم‌های ملی ما در آینده دچار مشکل می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد بازی‌های چهارجانبه فوتسال که قرار است بین تیم‌های ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین در شهریورماه به میزبانی تبریز برگزار شود، گفت:  مدتی است که تمرینات خود را با تیم ملی((ب)) شروع کردیم و در حال حاضر در ماه مبارک رمضان هستیم واین تیم اردوی خاصی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد بازی‌های چهارجانبه فوتسال که قرار است بین تیم‌های ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین در شهریورماه به میزبانی تبریز برگزار شود، گفت:  مدتی است که تمرینات خود را با تیم ملی((ب)) شروع کردیم و در حال حاضر در ماه مبارک رمضان هستیم واین تیم اردوی خاصی ندارد.البته ما قبلاً برنامه‌های تیم ملی را به سازمان لیگ و کمیته فوتسال اعلام کردیم.

وی در ادامه گفت:  همانطور که اطلاع دارید لیگ برتر فوتسال از ۱۵ تیرماه استارت اولیه خود را می‌زند  ما سعی کردیم تا شروع لیگ بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم‌های خود قرار دهیم. البته طبق تصمیمات کادر فنی قرار است اردوهای تیم ملی بعد از شروع لیگ مجددا آغاز و برای تورنمنت چهارجانبه تبریز آماده شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاههای ‌آسیا گفت: مس سونگون یکی از تیم های خوب ایران است که به شایستگی در سال قبل توانست قهرمان لیگ برتر شود و جوائز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را به دست آورد همانطور که همگان می دانند این مسابقات در مرداد‌ماه برگزار می‌شود. امیدوارم  این تیم در این مسابقات موفق و بعد از وقفه چندین ساله در ناکام  بودن موفقیت تیم‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا بار دیگر یک تیم ایرانی قهرمان آسیا شود.

ناظم الشریعه همچنین در مورد لیگ برتر فوتسال و مشخص نبودن وضعیت تیمهای لیگ برتری گفت: همیشه در ابتدای شروع برگزاری لیگ باشگاه‌های ما مشکلاتی داشتند و این مشکلات باعث شده که نتوانند در اسرع وقت سرمربی و بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند و هر چه به شروع لیگ نزدیک می شویم وضعیت آنها هم بهتر می‌شود امیدوارم هرچه زودتر وضعیت آنها مشخص شود به این دلیل که اگر نتوانیم لیگی پویا و شاداب داشته باشیم، مطمئناً تیم‌های ملی ما در آینده دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.