کد خبر : 116328
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 16:03
-

واریز ۳۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون‌ها/ پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد

واریز ۳۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون‌ها/ پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان گفت: خوشبختانه تمام مطالبات فدراسیون‌ها مطابق برنامه تامین و پرداخت شده است و کمک های وزارتخانه تحت عنوان فرایند توزیع کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در راستای بودجه ریزی عملیاتی صورت می‌گیرد. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان گفت: خوشبختانه تمام مطالبات فدراسیون‌ها مطابق برنامه تامین و پرداخت شده است و کمک های وزارتخانه تحت عنوان فرایند توزیع کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در راستای بودجه ریزی عملیاتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در دو ماه فروردین و اردیبهشت در دو نوبت و مجموعاً ۳۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون های ورزشی برای آماده سازی تیم ها و برگزاری اردوها جهت بازیهای آسیایی واریز شده است.

فرامرزیان همچنین از بودجه اختصاصی ورزش زنان و نظارت بر نحوه تخصیص آن در فدراسیون ها توسط معاونت امور بانوان و معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: سهم بودجه ورزش زنان در فدراسیون ها مشخص و نحوه هزینه کرد ان کاملا روشن و مطابق دستور العمل است.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از تامین منابع مالی برای خرید سکه های پاداش قهرمانان مراسم تجلیل خبر داد و افزود: نقدینگی همه فدراسیون هایی که در مراسم تجلیل حواله خود را دریافت کردند به حساب‌شان واریز شده است و بایستی بلافاصله نسبت به خرید سکه و تحویل پاداش قهرمانان مطابق نظام نامه اقدام کنند.

فرامرزیان درباره تقدیر وزارت ورزش و جوانان از دختران تیم ملی فوتسال ایران که برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شدند، گفت: با وجود اینکه این قهرمانی در سال ۹۷ اتفاق افتاد، ولی با تاکید رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان، پاداش این قهرمانان هم به همراه دیگران برای تجلیل از کار بزرگی که صورت گرفت پرداخت شد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.