کد خبر : 116360
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 14:37
دسته‌بندی نشده
-

زاهدی: مسئولان هرمزگان به جای حرف و جلسه تکلیف آذرخش را مشخص کنند

زاهدی: مسئولان هرمزگان به جای حرف و جلسه تکلیف آذرخش را مشخص کنند
سرپرست تيم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت:مسئولان استان هرمزگان تا دير نشده به جاي حرف و جلسه گذاشتن تکليف تيم را مشخص کنند و ما را از اين بلاتکليفي نجات دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم در این باشگاه هیچ خبری نیست و هنوز تکلیف قرارداد سرمربی، بازیکنان این تیم جهت حضور یا عدم حضور در لیگ برتر مشخص نیست. حتی هنوز ما نتوانستیم با بازیکنان فصل قبل خود تسویه کنیم و هنوز بدهکاریهای زیادی داریم البته موضوع مشکلات مالی باشگاه برای ما عادی شده و هرساله این موضوع وجود دارد که آیا مشکلات مالی حل می‌شود یا خیر؟ آیا می‌توانیم با توجه به این مشکلات در لیگ حضور داشته باشیم؟
زاهدی در خصوص این که ظاهراً کمک‌هایی از سوی استانداری و نمایندگان مجلس به باشگاه شده است، گفت: خیر اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد. مسئولین این استان فقط می‌توانند صحبت کنند و جلسه بگذارند اما این صحبت‌ها و جلسات نتیجه کار مشخصی ندارد و فقط در این جلسات حرف زده و قول کمک ومساعدت داده می‌شود. البته این بی انصافی است که بگوییم موضوع مشکلات باشگاه از سوی مسئولان استان دنبال نمی‌شود، چرا آنها دنبال می‌کنند اما دنبال کردن آنها نتیجه‌ای خروجی خوبی تا به امروز برای باشگاه نداشته است.
سرپرست آذرخش بندرعباس در پاسخ به سوال دیگری که آیا وضعیت مدیرعامل و هیأت مدیره این تیم مشخص است یا خیر، گفت: واقعاً نمی‌دانم مدیرعامل ما امسال احمدی یا رفیعی است اما از لحاظ قانونی اگر حساب کنیم هنوز هم مدیرعامل، رفیعی و اعضای هیأت مدیره، همان اعضای هیأت مدیره قبل هستند. اما از نیم فصل قبل به ما می‌گویند که مدیرعامل احمدی شده و کارهای باشگاه را وی دنبال می‌کند البته تا به امروز نه آنها را دیده‌ایم و نه نتوانستیم با آنها جلسه‌ای برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولین استان هرمزگان به خصوص بندرعباس تا دیر نشده به جای حرف و جلسه گذاشتن تکلیف تیم را مشخص کنند و ما را از این بلاتکلیفی نجات دهند و همچنین امیدوارم در جلساتی که آنها برگزار می‌کنند یک خبر خوش و یک خروجی که تا حد عمل باشد و برای علاقه‌مندان به ورزش به خصوص فوتسال مفید و خوشحال کننده باشد انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.