کد خبر : 116385
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 15:07
-

نصیری: با عشق برای منصوری بازی می کردم/ پول همیشه اولویت دومم در قرچک بود

نصیری: با عشق برای منصوری بازی می کردم/ پول همیشه اولویت دومم در قرچک بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید نصیری کاپیتان تیم شهید منصوری قرچک بعد از ۱۵ سال حضور در این تیم، امروز رسما خداحافظی خود را اعلام کرد. در این زمینه گفت و گویی با این بازیکن داشته ایم که در ادامه می خوانید: آقای نصیری، شما را وفادارترین بازیکن فوتسال قرچک می شناسند. شاید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید نصیری کاپیتان تیم شهید منصوری قرچک بعد از ۱۵ سال حضور در این تیم، امروز رسما خداحافظی خود را اعلام کرد. در این زمینه گفت و گویی با این بازیکن داشته ایم که در ادامه می خوانید:

آقای نصیری، شما را وفادارترین بازیکن فوتسال قرچک می شناسند.

شاید من جزو معدود کسانی باشم که ۱۵ سال از عمر حرفه ای و ورزشی ام را در لیگ برتر با افتخار برای تیم منصوری قرچک بازی کردم. البته بعد از فروش تیم منصوری، یک فصل در خدمت تیم خوب و با اخلاق سن ایچ ساوه بودم و یک نیم فصل هم برای تیم فریمان مشهد بازی کردم. در قرچک روزهای خیلی خوبی را گذراندم. باور کنید در آن ۱۵ سال همیشه پول در درجه دوم بوده و با عشق برای تیم منصوری بازی می کردم. واقعا حیف که تیم هایی مثل منصوری و تیم های دیگری مثل دبیری، ماهان، تاسیسات، شن سا و … از فوتسال کناره گیری کردند.

طی این ۱۵ سال چه مقام هایی کسب کردید؟

من با منصوری به عنوان کاپیتان، ۲ تا قهرمانی لیگ برتر و ۳ تا نایب قهرمانی و ۳ تا سومی در لیگ برتر کسب کردیم. همچنین یک نایب قهرمانی در جام باشگاههای آسیا را هم بدست آوردیم. همچنین افتخار دارم که با تیم ملی در جام گرند پریکس در برزیل به مقام دومی رسیدیم. در تورنمنت تهران هم به همراه تیم ملی ایران و با حضور تیم های برزیل، اکراین و تیم امید مقام قهرمانی را کسب کردیم. البته من در زمان جناب انصاری فرد اکثرا و چند سال به تیم ملی دعوت می شدم ولی هیچ موقع به جز آن تورنمنت نتوانستم وارد لیست نهایی شوم.

55آیا به مربی گری در فوتسال فکر می کنید؟

مدرک level 2 asia را گرفته ام و چند سالی است که در تیم کارگری پیکان مربی گری می کنم و توانستم این تیم را قهرمان و نایب قهرمان تهران کنم. الان هم امیدوارم بتوانم در عرصه مربیگری به فوتسال کشورم خدمت کنم. به هر حال آنقدر جوان فوتسالیست خوب داریم که وقت خداحافظی و وداع من با بازیکنی رسیده بود.

چند گل در لیگ برتر به ثمر رسانده اید؟

من در لیگ برتر اگر اشتباه نکنم حدود ۳۵۰ گل به ثمر رسانده ام و در جام باشگاه های آسیا نیز ۵ زدم.

شما یکی از بااخلاق های فوتسال هم هستید و چند سالی هم در بین کاندیداهای مرد اخلاق قرار گرفتید.

نظر لطف شماست و امیدوارم واقعا همینطوری که شما می گویید باشد. بنده ۳ سال قبل جزو کاندیداهای بازیکن اخلاق در جشن بهترین ها بودم. واقعا و صداقتا در تمام سال های بازی ام اخلاق از همه چیز برام مهم تر بود.

indexشیرین ترین و تلخترین خاطره شما از دوران حضور در قرچک چیست؟

شیرین ترین خاطره قطعا قهرمانی در لیگ برتر و تلخ ترین اتفاق هم شنیدن خبر فوت یکی از دوست داشتنی ترین فوتسالیست های تیم ملی که هم در منصوری افتخار بازی را با او داشتم و هم یک دوره در تیم ملی هم اتاق بودم؛ شادروان بابک معصومی عزیز. البته نمی شود از تبانی و خوردن حق تیم منصوری و نرفتن به جام باشگاه ها گذشت.
و حرف پایانی…
از شما و پایگاه خبری فوتسال که مهترین اتفاق و تحول جدید فوتسال بود و تمامی مربیان که در این سالها در خدمتتشان افتخار شاگردی را داشتم و چیزهایی زیادی یاد گرفتم و مردم عزیز شهر قرچک تشکر می کنم. اعتقاد دارم ما فوتسالی ها باید دست به دست هم برای نجات فوتسال تلاش کنیم و در آخر تبریک به خاطر موفقیتهای تیم ملی در جام جهانی و آسیا و همچنین قهرمانی تیم بانوان در آسیا.

نصیری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.