کد خبر : 116487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 19:16
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: قرارداد با پارسیان مشروط نیست/ اجازه دخالت مدیریت در کارم را نمی‌دهم

خوراکچی: قرارداد با پارسیان مشروط نیست/ اجازه دخالت مدیریت در کارم را نمی‌دهم
سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس گفت: قراردادم با این تیم حرفه‌ای است و مشروط نیست، چون اجازه دخالت مدیریت در کارم را نمی‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی گفت: پس از جلسه ای که با مدیران پارسیان شهر قدس داشتیم، توافق کردیم و به مدت یک سال با این تیم قرارداد بستم.

وی به قرارداد حرفه ای خود اشاره کرد و گفت: با باشگاه فقط قرارداد یک ساله بستم و هیچ شرطی از طرف باشگاه برایم گذاشته نشده است چون هیچ وقت قرارداد با شرط و شروط نمی‌بندم. همانطور که من در کار مدیریت دخالت نمی کنم، اجازه نمی دهم که مدیریت در کارم دخالت کند. در واقع با باشگاه طبق قوانین قرارداد حرفه ای بستیم.
سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با اشاره به خصوصی بودن این تیم افزود: باتوجه به اینکه این تیم کاملا شخصی و خصوصی است، باید به داشته ها توجه کرد و نفراتی جذب کنیم که باری از روی تیم بردارند و کمک حال تیم باشند. تا پایان هفته هم تلاش می کنیم تا با بازیکان مدنظر مذاکره کنیم و امیدوارم آنها را بتوانیم جذب کنیم.
خوراکچی در خصوص آغاز تمرینات تیم پارسیان شهر قدس گفت: از ۱۹ خرداد تمرینات تیم را آغاز می‌کنیم و امیدوارم کم تجربگی و تلخی سال گذشته را تبدیل به شیرینی کنیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

جناب هرکسى جاى مدیریت باشگاه باشه با تو شرط میذاره دیگه؟؟!!!شرطش اینه که اگر تیم سقوط کرد ٧٠ درصد جریمه بشى چون سابقه شما در سقوط تیم ها درخشان هست !! البته اگر تا آخر فصل بمونى!

پارسیانی پنجشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

راست میگه خوراکچی بدون غید و شرط تیم رو میبره لیگ یک دیگه ؟؟!! بعد هم هزار تا بهانه جور میکنه از بالا پایین چون ایشون متخصص سقوط !! هستند ماشالله