کد خبر : 116553
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 9:57
-

بلاتکلیفی شهرداری ساوه،حرکت چراغ خاموش ارژن و آذرخش

بلاتکلیفی شهرداری ساوه،حرکت چراغ خاموش ارژن و آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که اکثر تیم ها برنامه های آماده سازی خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کرده اند هنوز وضعیت برخی تیمها مشخص نیست.مقاومت قرچک از جمله این تیم هاست که هنوز تمریناتش را آغاز نکرده اما حضور رضا زرخانلی در این تیم محتمل به نظر می رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که اکثر تیم ها برنامه های آماده سازی خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کرده اند هنوز وضعیت برخی تیمها مشخص نیست.مقاومت قرچک از جمله این تیم هاست که هنوز تمریناتش را آغاز نکرده اما حضور رضا زرخانلی در این تیم محتمل به نظر می رسد و از محمد طاهری نیز به عنوان اصلی ترین خرید این تیم یاد می شود.

با این حال سه تیم لیگ برتری وضعیت جالبی دارند.در این میان مبهم ترین وضعیت برای شهرداری ساوه است که این بار قضیه منع تیمداری آنها جدی است و شهرداری ساوه عزمی برای حمایت از این تیم ندارد تا بحث واگذاری آنها مطرح شود. اتفاقی که هنوز روی نداده تا زمان برای این تیم از دست برود.

ارژن شیراز نیز که فصل قبل با مشکلات عدیده مالی روبرو بود و به زحمت لیگ را به پایان رساند همچنان گریبانگیر مشکلات مالی است .این تیم البته با وعده هایی که به آنها داده شده در صدد جذب بازیکن جدید هم هست تا چراغ خاموش به فعالیت در نقل و انتقالات بپردازد.

در این میان عجیب ترین حکایت هم برای آذرخشی هاست. تیمی که هر ساله دم از نداری می زند و بازیکنان غیر بومی این تیم با رقم هایی خوب حاضر به تمدید قرارداد می شوند.از گوشه و کنار شنیدیم هر چند مدیران این تیم در رسانه ها حرف از حل نشدن مشکلات مالی و ادامه بی پولی سخن به میان می آورد اما در محافل خصوصی پیشنهادهای خوب و حتی بالای صد میلیون به چند بازیکن لیگ برتری داده اند و برای پرداخت قراردادها ضمانت هم داده اند تا بتوانند حضور خوبی در لیگ برتر داشته باشند.

آذرخشی ها هر ساله با رسانه ای کردن مشکلات مالی خود بخش زیادی از آن را حل می کنند و به نظر می رسد دم زدن از نداری به حربه ای برای آنها برای دریافت کمک از نهاد های مختلف استانی شده است.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.