کد خبر : 116593
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 17:16
-

جلسه فوق‌العاده برای بررسی مشکل لژیونرهای فوتسال

جلسه فوق‌العاده برای بررسی مشکل لژیونرهای فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ فوتسال هفته پیش اعلام کرد بازیکنانی که به صورت قرضی به یکی از تیم‌های خارجی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا بپیوندند، نمی‌توانند تا نیم فصل در لیگ ایران بازی کنند. این قانون منتقدان بسیاری داشت و سه بازیکن ملی‌پوشی که با تیم‌های خارجی قرارداد بسته بودند به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ فوتسال هفته پیش اعلام کرد بازیکنانی که به صورت قرضی به یکی از تیم‌های خارجی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا بپیوندند، نمی‌توانند تا نیم فصل در لیگ ایران بازی کنند. این قانون منتقدان بسیاری داشت و سه بازیکن ملی‌پوشی که با تیم‌های خارجی قرارداد بسته بودند به آن معترض شدند.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از بررسی وضعیت بازیکنان معترض خبر داد و گفت: بازیکنانی که با تیم‌های خارجی قراداد بسته‌اند باید به سازمان لیگ نامه بدهند و تقاضای بررسی کنند. اگر بازیکنی از قبل با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته باشد، ما به دنبال ضایع شدن حقش نیستیم و دوست نداریم غرامت بدهد. ما که نمی‌خواهیم بازیکنان را له کنیم و زیر فشار بگذاریم. به همین دلیل اگر بازیکنی معترض باشد و نامه بدهد، جلسه فوق‌العاده در سازمان لیگ برگزار و مشکلشان را بررسی می‌کنیم.

او افزود: قانونی که گفته‌ایم موضوع جدیدی نیست و مربوط به گذشته است. این قانون پارسال با نامه دکتر اسدی به صورت مقطعی اجرا نشد اما در جلسه دو هفته پیش مقرر شد دوباره اجرا شود. حال شاید حق بازیکنی مثل جاوید، توکلی و بهادری ضایع شود ولی ما دوست نداریم این اتفاق بیفتد. در این شرایط هم هر کسی از راه می‌رسد نظری می‌دهد. این را بدانید که AFC‌ از سال آینده این قانون را اجرا می‌کند. کاری ندارم کاظم سلیمانی چه گفته است. ما می‌گوییم این قانونی است که باید اجرا شود چون اگر امسال آن را جدی نگیریم، از سال آینده فوتسال ایران از سوی کنفدراسیون با محرومیت مواجه خواهد شد.

منبع:‌ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.