کد خبر : 116700
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 11:12
-

تلاش های گیتی پسند برای حل مشکل جاوید/خسارت را می دهند یا از قراردادش کم می کنند؟

تلاش های گیتی پسند برای حل مشکل جاوید/خسارت را می دهند یا از قراردادش کم می کنند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که به زمان برگزاری بازی های لیگ برتر فوتسال نزدیک می شویم هنوز تکلیف بازیکنانی که قرار است برای تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا به صورت کمکی به میدان بروند مشخص نشده است. در این میان سازمان لیگ وعده داده بود به زودی در جلسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که به زمان برگزاری بازی های لیگ برتر فوتسال نزدیک می شویم هنوز تکلیف بازیکنانی که قرار است برای تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا به صورت کمکی به میدان بروند مشخص نشده است.

در این میان سازمان لیگ وعده داده بود به زودی در جلسه ای در مورد بازیکنانی که بواسطه حضور در جام باشگاه های آسیا یک نیم فصل از همراهی تیمشان محروم خواهند بود تصمیم گیری می کند اما هنوز این جلسه برگزار نشده تا بلاتکلیفی تیم ها و بازیکنان ادامه داشته باشد.

بدون تردید شاخص ترین چهره ای که از این قانون متضرر می شود مهدی جاوید ستاره فوتسال ایران است که به دلیل همراهی بانک بیروت لبنان یک نیم فصل قادر به بازی در لیگ ایران نیست.هم جاوید و هم گیتی پسند مدعی هستند که در زمان امضای قرارداد این موضوع به اطلاع آنها نرسیده و پیش از این و طبق توافق صورت گرفته قرار بود که جاوید هفته اول برای گیتی پسند به میدان رفته سپس راهی لبنان شده و بعد از جام باشگاه های اسیا به ایران برگردد اما حالا با این قانون او عملا قادر به همراهی گیتی پسند در نیم فصل نیست.

در این باره شنیدیم گیتی پسند در تلاش است تا با نامه نگاری های صورت گرفته سازمان لیگ را متقاعد کند که این قانون برداشته شود اما در صورت عدم این اتفاق تلاش خواهد کرد تا تیم بانک بیروت لبنان را متقاعد کند تا قراردادش را فسخ کند.بر اساس شنیده ها گیتی پسند در تلاش خواهد بود تا غرامتی را با همکاری مهدی جاوید به باشگاه بانک بیروت لبنان داده و این قرارداد را فسخ کند و اگر این اتفاق نیفتد چه بسا ناچار به کاهش رقم قرارداد مهدی جاوید شود. اتفاقی که آخرین راهکار پیش روی گیتی پسندی ها خواهد بود تا با این اتفاق امکان جذب یک بازیکن برای حداقل نیم فصل و استفاده از او به جای جاوید را داشته باشند.گرچه قائم مقام گیتی پسند در این زمینه حاضر به پاسخگویی نشد اما به نظر می رسد به زودی باشگاه گیتی پسند تصمیم قطعی خود را درباره جاوید اعلام می کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

باید خسارت بدهد ما دوست داریم جاوید از اول فصل باشه

نام ... یکشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

فقط جاوید