کد خبر : 116702
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 11:13
-

مشکل پارسیان مدیریت است نه پول!

مشکل پارسیان مدیریت است نه پول!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پارسیان در حالی که با جانشینی به جای تاسیسات در لیگ برتر حاضر شد امیدوار بود با محمود خوراکچی این بار حضوری خوب در مسابقات داشته باشد و با وجود چند بازیکن نسبتا خوب در آستانه شروع تمرینات بود اما مشکلات مالی باعث شد تا ابتدا خوراکچی و سپس بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پارسیان در حالی که با جانشینی به جای تاسیسات در لیگ برتر حاضر شد امیدوار بود با محمود خوراکچی این بار حضوری خوب در مسابقات داشته باشد و با وجود چند بازیکن نسبتا خوب در آستانه شروع تمرینات بود اما مشکلات مالی باعث شد تا ابتدا خوراکچی و سپس بازیکنان از این تیم جدا شده و شرایط بحرانی برای این تیم پایتخت رقم بزنند.در حالی که اکثر تیم ها با مشکلات مالی روبرو هستند به نظر می رسد پارسیان بیش از این مشکلات با چالش های مدیریتی همراه باشد.جایی که ارکان اصلی باشگاه را نه چهره های ورزشی که افرادی سیاسی تشکیل داده اند که زیاد بالا و پایین کارهای ورزشی را بلد نیستند. شاید به همین خاطر باشد که وعده مالی به سرمربی و بازیکنان می دهند اما در میانه راه شانه خالی می کنند. متاسفانه این عامل باعث می شود تا به دلیل اینکه از تیم به دنبال بهره برداری سیاسی هستند حتی با احساسات هواداران این تیم هم بازی شود و جوانانی که با امید تماشای یک بازی خوب و تشویق نماینده شهرشان به سالن ها می آیند را نا امید کنند.چاره این تیم خالی شدن از سیاسیون و رسیدن به افراد ورزشی است تا دلسوزانه تر و با برنامه ریزی بهتر سرنوشتی را برای تیم رقم بزنند که در حال حاضر هم دورنمایی جز سقوط برای این تیم نتوانیم متصور شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

وقتى که خوراکچى رو میذارند کنار و زندى پور رو که معلوم نیست کى هست و از کجا اومده میذارند سرمربى معلوم هست که اینکاره نیستند آخه اینا از کجا میان مربى میشوند ؟؟!!

بى طرف یکشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

خداییش فوتسال ما داره به کجا میره که اینا دارن میان سرمربى میشن توى لیگ برتر؟؟!!! زندى پور کى هست؟!!! تو رو خدا یک مربى بومى بذارین حداقل اگر رفتیم لیگ یک هزینه اضافه نکنیم!! این بنده خدا اصلا تا حالا مربى جایى بوده ؟!! هیچ کى نمیشناسه اینو!!

نام ... یکشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

اگر خوراکچی سرمربی پارسیان می‌ماند
مدیران تیم بهترین های زمان خود بودند
ولی با کنار گذاشتن خوراکچی بلافاصله مشکل مدیریتی پیدا کردند
لطفا کمی با انصاف باشید