کد خبر : 116878
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 10:11
-

مهلت نقل و انتقالات تمام شد اما… /همه تیم ها مدارک خود را تحویل دادند؟

مهلت نقل و انتقالات تمام شد اما… /همه تیم ها مدارک خود را تحویل دادند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پنجشنبه گذشته یعنی پایان خردادماه مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال به پایان رسید تا عملا تیم ها دیگر اجازه جذب بازیکن را نداشته باشند.کمیته فوتسال و البته سازمان لیگ امسال وعده داد که برخورد سفت و سختی با تیم های خاطی خواهد کرد و به نوعی با تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پنجشنبه گذشته یعنی پایان خردادماه مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال به پایان رسید تا عملا تیم ها دیگر اجازه جذب بازیکن را نداشته باشند.کمیته فوتسال و البته سازمان لیگ امسال وعده داد که برخورد سفت و سختی با تیم های خاطی خواهد کرد و به نوعی با تیم هایی که قانون را رعایت نکنند مماشات نمی کند.

این درحالی است که هنوز وضعیت یک تیم لیگ برتری برای حضور در بازی ها مشخص نیست و برخی تیم ها نیز لیست خود را تکمیل نکرده اند. با نزدیک شدن به شروع رقابتها رفته رفته تیم ها سرو شکل گرفتند. با مروری بر وضعیت تیم ها به این نکته می رسیم که تیم شهرداری ساوه تنها تیمی است که در بلاتکلیفی محض به سر می برد و چه بسا در نهایت از مسابقات کنار گذاشته شود.

این تیم که همچنان خبرهای ضد و نقیضی از تیمداری یا عدم تیمداری آنها به گوش می رسد مربی و بازیکنان خود را مشخص نکرده تا حتی تیمداری آنها در لیگ برتر هم در هاله ای از ابهام باشد.در این شراسط باید سازمان لیگ زودتر ورود کرده و وضعیت این تیم را مشخص و جانشین احتمالی را اعلام کند.سایر تیم ها نسبتا سر و شکل مناسبی به خود گرفته اند اما هنوز تیم هایی مثل مقاومت قرچک یا شهروند ساری ترکیب خود را کامل نکرده اند.

حفاری خوزستان نیز فعالیتی در نقل وانتقالات نداشته و مشخص نیست این تیم هم به چه ترتیبی در مسابقات شرکت می کند و به نظر می رسد چند تیم دیگر هم برای جذب بازیکن همچنان برنامه داشته باشند.در این میان باید دید سازمان لیگ برای نقل و انتقالات بازیکن مهلت جدید در نظر می گیرد یا اینکه واقعا این امکان از تیمها گرفته شده و شهرداری ساوه نیز از مسابقات کنار گذاشته می شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.