کد خبر : 116962
تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1397 - 11:12
-

بیانیه هیات فوتبال ساوه: مسئولان شهرستان از شهرداری ساوه حمایت کنند

بیانیه هیات فوتبال ساوه: مسئولان شهرستان از شهرداری ساوه حمایت کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیانیه هیات فوتبال شهرستان ساوه در خصوص حمایت مسئولان شهرستان از تیم فوتسال شهرداری ساوه بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: «همانطور که مستحضرید تیم فوتسال شهرداری ساوه یکی از نمایندگان شایسته استان مرکزی در لیگ برتر و بالاترین سطح فوتسال ایران است اما متاسفانه شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیانیه هیات فوتبال شهرستان ساوه در خصوص حمایت مسئولان شهرستان از تیم فوتسال شهرداری ساوه بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«همانطور که مستحضرید تیم فوتسال شهرداری ساوه یکی از نمایندگان شایسته استان مرکزی در لیگ برتر و بالاترین سطح فوتسال ایران است اما متاسفانه شرایط بد اقتصادی بقای این تیم ریشه دار را پس از سال ها به خطر انداخته است.

بی تردید حمایت های نماینده مجلس، فرماندار و اعضای شورای شهر شهرستان از این جوانان آینده دار باعث انگیزه بسیار شده تا در عرصه فوتسال گامی محکم بردارند که برای حفظ ورزش شهرستان و تامین آتیه آن الزامی است.

انتظار می رود در سایه حمایت مسولین با پیش بردن برنامه های باشگاه شهرداری شاهد توسعه و ترقی پایدار فوتسال ساوه باشیم و در همین چارچوب و قالب علاقمندان به فوتسال در شهر ساوه بار دیگر برحمایت از باشگاه شهرداری ساوه با تمام  پتانسیل خود اعم از تشویق های بی امان و روحیه بخش تلاش کنند تا بازیکنان جوان این باشگاه همچنان به آینده امیدوار باشند.

آنچه مسلم است اینکه ما همه باید در جهت ایجاد فضایی مناسب برای رشد بیشتر فوتسال ساوه در به ظهور رسیدن پتانسیل های موجود گام برداریم تا شاهد افتخار آفرینی بیشتربرای دیار عزیزمان باشیم .

امید است در آینده براساس حمایت های مسولین مذکور، شاهد فوتسالی پویا و موفق در عرصه کشور باشیم و یکبار دیگر نام ساوه به عنوان مدعی لرزه براندام حریفان بیندازد.»

حسین غریبی
ریاست هیات فوتبال شهرستان ساوه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ...جواد جمعه , ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

واقعاتاسف باره!همه جا دنبال لیگ برتری شدنن دنبال خرید امتیاز لیگ برترن بعد ساوه که لیگ برتره هیچکی به فک نیست وانگارنه انگار؛حیف وصدحیف