کد خبر : 117037
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 10:40
-

ناصری:در فوتسال کسی جرأت سرمایه‌گذاری ندارد/سال‌ها است یک عده خاص کمیته فوتسال را هدایت می‌کنند/یک نفر در این کمیته همه تصمیمات را می‌گیرد!

ناصری:در فوتسال کسی جرأت سرمایه‌گذاری ندارد/سال‌ها است یک عده خاص کمیته فوتسال را هدایت می‌کنند/یک نفر در این کمیته همه تصمیمات را می‌گیرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در رابطه با وضعیت این روزهای فوتسال گفت:‌ همانطور که همگان می‌دانند در فوتسال کسی جرأت سرمایه‌گذاری ندارد  اسپانسری نیست که باشگاه‌ها را حمایت کنند شما ببینید چه بر سر تیم‌های پرطرفدار و حتی عنوان‌دار در کشور و آسیا آمده، نمونه این موضوع  تأسیسات دریایی است که به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در رابطه با وضعیت این روزهای فوتسال گفت:‌ همانطور که همگان می‌دانند در فوتسال کسی جرأت سرمایه‌گذاری ندارد  اسپانسری نیست که باشگاه‌ها را حمایت کنند شما ببینید چه بر سر تیم‌های پرطرفدار و حتی عنوان‌دار در کشور و آسیا آمده، نمونه این موضوع  تأسیسات دریایی است که به یکباره مدایران این شرکت تصمیم به انحلال این باشگاه می‌گیرند.

وی افزود: بعد از انحلال این باشگاه  یکی نبود که  این موضوع  را از مدیران تاسیسات پیگیری کند و علت را جویا شوند  مدیران تاسیاست مدعی نبود هزینه شدند اما برعکس ما این تیم را با کمترین هزینه بسته بودیم و اصلا این مبالغ فکر نکنمبرای شرکت به این بزرگی مبلغی باشد. این راه خوبی نیست که داریم ادامه می‌دهیم. ناسلامتی ما مدعی سوم جهانی هستیم اما روند کنونی فوتسال ما روند ناامیدکننده‌ای دارد و با این حرکت فوتسال رو به قهقرا است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: اگر در یک نگاه کلی قرارداد بازیکنان فوتسال بررسی شود این قراردادها آنقدر کم است که باید بازیکنان فوتسال به فکر شغل دیگری برای ادامه زندگی‌شان باشند چون این قراردادهاکفاف زندگی روزمره آنها را نمی‌دهد و بازیکنی که تمرکز نداشته باشد ما چه توقعی از آنها داریم.

ناصری افزود: جالب است بعضی از مسئولین ما  در کمیته فوتسال مدعی لیگی پویا و شاداب هستند من می‌گویم این چه شادابی و پویایی است که بازیکنان ما یکی پس از دیگری در کشورهای مختلف، آذربایجان، لبنان، قرقیزستان و… حضور پیدا می‌کنند و یا تیمها استعفا می‌دهند. به نظر من این مرگ تدریجی فوتبال است نه شادابی و پویایی فوتسال. در حال حاضر اگر به تیم‌های لیگ برتری نگاهی داشته باشیم می‌بینیم که از ۱۴ تیم لیگ برتری شاید سه باشگاه توان مالی و مدعی قهرمان شدن در لیگ را دارند.

وی گفت:‌ نگاه مسئولان ما نگاه حرفه‌ای به فوتسال نیست تا نگاه‌مان را عوض نکنیم نمی‌توانیم پیشرفتی داشته باشیم و اگر حرفه‌ای فکر نکنیم کارمان از این چیزی که در حال حاضر است بدتر می‌شود شما ببینید بعد از مسابقات آسیایی بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی یکی پس از دیگری خداحافظی می‌کنند و مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی به جای اینکه به دنبال علت این خداحافظی‌ها باشند دائم مدعی هستند که تیم ملی مشکلی ندارد و همه چیز گل و بلبل است.

مربی سابق تأسیسات دریایی گفت: ما باید تغییراتی در مدیریت فوتسال داشته باشیم. کفاشیان کارش را خوب بلد است. چرا نباید در هیأت رئیسه فوتسال یک نفر از پیشکسوتان فوتسال که در تیم ملی سال‌ها تجربه دارند حضور داشته باشند ما می توانیم از تجربیات این پیشکسوتان استفاده کنیم الان سال‌ها است که کمیته فوتسال  را یک عده خاص هدایت می‌کنند من منکر زحمات این عزیزان نیستم. آنها زحمت خود را می‌کشند ولی این زحمات کافی نیست  بالاخره  هر جایی به یک تغییر و تحولی نیاز دارد. چه کمیته فوتسال باشد چه فدراسیون فوتبال اگر این تغییر و تحولات انجام نشود مطمئن باشید فوتسال ما در آینده نزدیک ضرر می‌کند.

ناصری گفت: اگر این صحبت‌ها را عنوان کردم منظورم خودم نیست.من  نگران فوتسالم تا به امروز از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته ام اما به دلیل  پیشنهاد نامناسب مالی آنها و عدم امکانات باشگاهی این تیمها جواب رد دادم .در حال حاضر من در علوم پزشکی و تیم کانون وکلا مشغولم و باز تکرار می کنم اگر حرفی می‌زنم واقعاً به عنوان کسی که خاک فوتسال را خورده دلم می‌سوزد. ما در کمیته فوتسال فردی داریم که تصمیم‌گیرنده در همه زمینه‌ها است و تصمیم‌گیرنده اصلی با وی است و فقط این شخص است که حرف اول و آخر را در کمیته فوتسال می‌زند. من متأسفم چرا کسی نیست جلوی یکه‌تازی این شخص را بگیرد. امیدوارم تا دیر نشده کفاشیان فکری به حال  وضعیت فوتسال کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

خخخخ ناصرى تو کى هستى که در مورد فوتسال این مملکت إظهار نظر میکنى؟؟! شماها تام ایران خودرو و تاسیسات دریایی رو توى تهران نابود کردید کافى نیست؟!! هر کسى جاى تو بود از خجالت حرف نمیزد