کد خبر : 117193
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397 - 14:35
-

آذرخش با ۱۲ جلسه تمرین لیگ برتر فوتسال را شروع می‌کند!

آذرخش با ۱۲ جلسه تمرین لیگ برتر فوتسال را شروع می‌کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛عباس روزپیکر درباره مشکلات تیم فوتسال آذرخش قبل از بازی امروز با ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال گفت: ما به خاطر مشکلات مالی تمرینات را دیر شروع کردیم. در مجموع ۱۲ جلسه تمرین داشته ایم. در علم ورزش نمی گنجد که با ۱۲ جلسه تمرین بشود انتظار آماده سازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛عباس روزپیکر درباره مشکلات تیم فوتسال آذرخش قبل از بازی امروز با ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال گفت: ما به خاطر مشکلات مالی تمرینات را دیر شروع کردیم. در مجموع ۱۲ جلسه تمرین داشته ایم. در علم ورزش نمی گنجد که با ۱۲ جلسه تمرین بشود انتظار آماده سازی داشت. با این حال سعی کردیم از این زمان کم بیشترین استفاده را ببریم.

وی تاکید کرد: با ورود مسئولان استان هرمزگان به مشکلات تیم آذرخش، ورودی امسال و سالهای قبل پرداخت و همچنین بحث بدهی به فدراسیون برطرف شد. مشکلات پله به پله حل می شود و برای پرداخت قراردادها هم تاریخ بندی صورت گرفته است.

سرمربی تیم آذرخش در پایان تاکید کرد: مصطفی طیبی در آخرین بازی سال قبل خود اخراج شده بود و در بازی امروز او را در اختیار نداریم. بهروز جعفری هم مصدومیتی دارد که حضورش در بازی امروز قطعی نیست. در مجموع آمادگی نسبی داریم و امیدوارم مقابل هوادارانمان شرمنده نشویم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.