کد خبر : 117343
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:01
دسته‌بندی نشده
-

لک:فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد/با این شکل بازی به مشکل بر‌می‌خوریم/ توقع برخی بازیکنان زیاد از حد است

لک:فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد/با این شکل بازی به مشکل بر‌می‌خوریم/ توقع برخی بازیکنان زیاد از حد است
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی امروز خوب نبود و فشار زیادی روی بازیکنان وجود داشت، باید نقاط ضعف خود را مرتفع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از بازی با مقاومت البرز اظهار داشت: بازی امروز خوب نبود، یکی به این دلیل که بازی اول بود و یکی این‌که تغییرات زیادی که تیم داشته است نیاز به هماهنگی دارد.

وی در ادامه گفت: فشار روانی روی تیم وجود دارد که تیم حتما باید ببرد و قهرمان شود نیز روی عملکرد بازیکنان تأثیر‌گذار بود؛ بین دو نیمه نیز به بچه‌ها هم گفتم که هیچ کار فنی‌ای در نیمه اول انجام ندادیم که بتوان در مورد آن صحبت کرد.

سرمربی گیتی‌پسند تصریح کرد: باید مشکلات را رفع کنیم زیرا بازی بعدی در قم و بسیار سخت است؛ با این شکل بازی کردن کار ما سخت می‌شود.

لک بیان داشت: در همه بخش‌ها باید خود را تقویت کنیم و عمده آن مسائل روحی و روانی است که نیاز است با بازیکنان صحبت شود؛ مشکلاتی هم از گذشته وجود داشته که باید رفع شود تا بتوانیم بازی بهتری انجام دهیم.

وی در خصوص این‌که تیم تا چه زمانی به آمادگی کامل می‌رسد، گفت: فشار زیادی از لحاظ بدنی به بازیکنان وارد کرده‌ایم و برای کار تاکتیکی هم به یک بالانس نیاز است، فکر می‌کنم از هفته سوم یا چهارم بتوانیم یک گیتی‌پسند شاداب که در بخش حمله توقعات زیادی از آن وجود دارد، دست پیدا کنیم؛ البته نبود مهدی جاوید هم تاثیر داشت چون ما روی او حساب کرده بودیم.

سرمربی گیتی‌پسند افزود: بازیکنان باید بدانند بازی در این باشگاه کار سختی است، در گیتی‌پسند اتفاقاتی از سال‌های گذشته افتاده است که بازیکنان توقع زیادی دارند و فکر می‌کنند از آغاز تا پایان بازی در زمین باشند؛ اما الان از این خبر‌ها نیست و باید به سرعت اتفاقات مثبت در تیم بیفتد.

لک با اشاره به تصمیمات داوری هم اذعان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و یکی دوتا اوت یا کرنر مسأله خاصی نیست و ما خودمان باید مسائل را رعایت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.