کد خبر : 117583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1397 - 9:50
-

لک:امسال هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند/ همیشه در قم بازی کردن سخت است/بازی کردن با توپهای جدید برای بازیکنانمان سخت است

لک:امسال هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند/ همیشه در قم بازی کردن سخت است/بازی کردن با توپهای جدید برای بازیکنانمان سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت گیتی‌پسند اصفهان و همچنین بازی این هفته مقابل سوهان محمد سیمای قم گفت: این هفته هم طبق رول و برنامه ریزی که کادر فنی انجام داده بود تمرینات خود را در طول هفته برگزار کردیم.هفته گذشته بازی سختی مقابل مقاومت البرز داشتیم و خدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت گیتی‌پسند اصفهان و همچنین بازی این هفته مقابل سوهان محمد سیمای قم گفت: این هفته هم طبق رول و برنامه ریزی که کادر فنی انجام داده بود تمرینات خود را در طول هفته برگزار کردیم.هفته گذشته بازی سختی مقابل مقاومت البرز داشتیم و خدا را شکر توانستیم در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود:سوهان محمد سیمای قم تیمی جوان و دونده است و با توجه به پیروزی هفته قبل در خانه مقابل  شهروند ساری و همچنین که این بازی در قم برگزار می‌شود از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند.همیشه در قم بازی کردن سخت است به این دلیل که در این شهر علاقمندان به فوتسال زیاد است.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا از جاوید در بازی با سوهان قم استفاده می‌شود یا خیر، گفت: نه، ما نمی‌توانیم تا بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا از وی استفاده کنیم به این دلیل که او با بانک بیروت قرارداد دارد اما خدا را شکر سایر بازیکنان تیم از شرایط روحی و بدنی خوبی برخوردار هستند.

لک در پاسخ به سؤال دیگری که شما به عنوان یک مربی لیگ برتری شروع لیگ را چگونه ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: با توجه به بازی‌هایی که هفته اول برگزار شد و همچنین لیگ سخت امسال هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند. کادر فنی حتی این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده است که هیچ تیمی را در لیگ دست کم نگیرند. همین موضوعات است که لیگ ما را پویا و شاداب می کند.

وی همچنین در مورد مشکلات توپ‌های جدید لیگ گفت:الان نزدیک به چند جلسه است که ما توپ‌ها را از سازمان لیگ دریافت کردیم  و تا قبل از دریافت این توپها ما همیشه با توپهای قدیمی تمرین می کردیم و مشکلی هم نبود اما متأسفانه با دستور کمیته فوتسال که باید از توپهای جدید استفاده کنیم. این توپها به علت سبکی وزنی که دارند برای بازیکنانم سخت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.