کد خبر : 117797
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 16:08
-

لک:برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم/هنوز چیزی که از گیتی‌پسند تصور داریم به دست نیامده است/تساوی برای گیتی‌پسند راضی‌کننده نیست

لک:برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم/هنوز چیزی که از گیتی‌پسند تصور داریم به دست نیامده است/تساوی برای گیتی‌پسند راضی‌کننده نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل سوهان محمد سیما قم، اظهار کرد: مشکل ما جابه‌جایی زیاد بازیکنان و جدا شدن چند بازیکن از تیم و در مقابل اضافه شدن هفت، هشت بازیکن دیگر به تیم است چراکه برای هماهنگی بیشتر بازیکنان در خط حمله نیاز به زمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل سوهان محمد سیما قم، اظهار کرد: مشکل ما جابه‌جایی زیاد بازیکنان و جدا شدن چند بازیکن از تیم و در مقابل اضافه شدن هفت، هشت بازیکن دیگر به تیم است چراکه برای هماهنگی بیشتر بازیکنان در خط حمله نیاز به زمان داریم.

کم شانس و کم دقت بودیم

وی با بیان اینکه عملکردمان در نیمه اول بازی روز گذشته نسبت به بازی هفته اول مقابل مقاومت البرز بهتر بود، ادامه داد: نیمه دوم شرایط کاملاً تغییر کرد. چندین موقعیت خراب کردیم، گل تساوی را به ثمر رساندیم و چندین توپ به تیرک دروازه حریف وارد کردیم، در مجموع بازی متفاوتی داشتیم که البته کمی هم بدشانس و در برخی موقعیت‌ها هم کم‌دقت بودیم.

لک با بیان اینکه تیم سوهان محمد سیما قم نسبت به گذشته خیلی تقویت شده است، افزود: دو نماینده قم که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشتند امسال ادغام و در قالب تیم سوهان محمد سیما قم در مسابقات حضور دارند و محمد کوهستانی و علیرضا وفایی هم به این تیم برگشتند.

تصوراتمان از گیتی‌پسند هنوز به دست نیامده

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تأکید بر اینکه هنوز چیزی که از گیتی‌پسند تصور داریم به دست نیامده، تصریح کرد: تغییرات حاصل شده در ترکیب امسال برای بهتر شدن نیازمند زمان است تا بهتر عمل کنیم و نتیجه بهتری هم به دست آوریم. همانطور که قبلاً هم گفته بودم از هفته چهارم شرایط تیم بهتر می‌شود چراکه مهدی جاوید و اسماعیل‌پور را هنوز در اختیار نداریم.

وی با اشاره به اینکه در بخش حمله نیازمند هماهنگی بیشتری هستیم، گفت: بازیکنان در بخش دفاع عملکرد خوبی دارند و باید در بخش حمله هماهنگ‌تر، جسورانه و شجاع‌تر شوند. جاوید و اسماعیل‌پور در بخش هجومی می‌توانند به تیم خیلی کمک کنند. البته بازیکنان دیگری هم که در اختیار داریم می‌تواننند در این بخش به تیم کمک کنند اما با توجه به اینکه تازه به تیم اضافه شده‌اند برای کسب هماهنگی لازم نیازمند زمان هستند.

لک اظهار کرد: در نیمه دوم بازی خیلی خوب کار کردیم، البته گل‌هایی که دریافت کردیم بر روی دو اشتباه فردی بود نه کار تاکتیکی حریف اما تیم قم چند سالی است که در زمین خود خیلی خوب بازی می‌کند. در نیمه دوم بازی می‌توانستیم برنده شویم اما شرایطش پیش نیامد.

تساوی برای گیتی‌پسند راضی‌کننده نیست

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه تساوی بازی روز گذشته راضی هستید، اظهار کرد: نتیجه تساوی قطعاً برای گیتی‌پسند راضی‌کننده نیست چراکه ما در هر بازی شرایط بُرد داریم. با تحولی که در نیمه دوم بازی مقابل قم به وجود آمد به نوع بازی که مدنظرمان بود رسیدیم و بازی شجاعانه و فنی خوبی به نمایش گذاشتیم، موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم  و تمام این موارد نشان‌دهنده این است که گیتی‌پسند آینده بسیار خوبی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

با خوش شانسی محض یک امتیاز از قم بردید ناراضی هم هستی؟