کد خبر : 117911
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 15:08
-

لک: تیم‌ها مقابل گیتی پسند با انگیزه می‌شوند/ بازی سختی با شهرداری ساوه داریم

لک: تیم‌ها مقابل گیتی پسند با انگیزه می‌شوند/ بازی سختی با شهرداری ساوه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: همانطور که اطلاع دارید در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار داریم. ما در هفته اول مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسیدیم.در هفته دوم به مصاف تیم خوب سوهان محمدسیمای قم رفته که این تیم تلفیقی از تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: همانطور که اطلاع دارید در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار داریم. ما در هفته اول مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسیدیم.در هفته دوم به مصاف تیم خوب سوهان محمدسیمای قم رفته که این تیم تلفیقی از تیم‌های قدیمی قم است و همچنین با جذب چند بازیکن خوب دیگر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتری است که در آینده حرف‌های زیادی در رابطه با آن می‌شنویم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: در نیمه اول این بازی، بازیکنان‌مان عملکرد خوبی نداشتند و در پایان این نیمه دو بر یک به نفع مقاومت به رختکن رفتیم. در شروع نیمه دوم و بعد از زدن گل تساوی تیم ما از نظر موقعیت‌ها نسبت به حریف بیشتر و عملکرد بهتری نسبت به این تیم داشتیم. در مجموع در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته اما متاسفانه نتوانستیم  از موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم که در نتیجه بازی با نتیجه تساوی  ۲ بر ۲ به پایان رسید

لک همچنین در مورد عملکرد داوری در این دیدار و اعتراض قمی‌ها نسبت به داوری‌ گفت: به نظر من داوری مشکلی نداشت. عرض پیما یکی از داوران خوب بین‌المللی ایران است که جام جهانی هم سوت زده. من در رابطه با صحبت‌هایی که مسئولین قم بر علیه داوری کردند چیزی نشنیده‌ام و اگر هم حقی از تیمی ضایع شده به نظرم گیتی‌پسند است. شما ببینید در دقیقه آخر داور  یک پنالتی از روی نقطه دوم به ضرر ما می‌گیرد ما باید معترض باشیم  و یا در صحنه‌هایی که داور بر علیه ما سوت زده صحبت‌هایی داشتیم. اما به نظرم در کل داور  قضاوت خوبی داشته است.

وی همچنین در مورد بازی این هفته مقابل شهرداری ساوه گفت: تیم شهروند یکی از تیم‌های خوب و جوان و دارای بازیکنان باتجربه است و من مطمئنم بازی سختی در مقابل این تیم و هواداران پرشور این شهر داریم. البته  تیم‌ها در مقابل تیم گیتی‌پسند انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند و دوست دارند در مقابل ما پیروز شوند. ما در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کردیم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و انشاالله با یک بازی حساب شده برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در پایان گفت: امیدوارم فردا تماشاگران به دیدن این مسابقه بیایند و ما هم بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند در مقابل هواداران خوب‌مان سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.