کد خبر : 117975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:14
-

حجت: هنوز فرصت برای جبران داریم/ تیم کاملا بومی هستیم

حجت: هنوز فرصت برای جبران داریم/ تیم کاملا بومی هستیم

محمد حجت سرمربی تیم اهورا بهبهان پس از شکست تیمش در بازی هفته سوم مقابل آذرخش بندرعباس به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: هنوز فرصت برای جبران داریم و این امیدواری در تیم وجود دارد که به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم. سرمربی تیم اهورا بهبهان بیان داشت: واقعا بازی کردن در سالن فجر

محمد حجت سرمربی تیم اهورا بهبهان پس از شکست تیمش در بازی هفته سوم مقابل آذرخش بندرعباس به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: هنوز فرصت برای جبران داریم و این امیدواری در تیم وجود دارد که به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم اهورا بهبهان بیان داشت: واقعا بازی کردن در سالن فجر با وجود این همه هوادار سخت است و باید به این تماشاگران مشتاق تبریک و آفرین گفت.

وی اظهار کرد: در این بازی نسبت به دو بازی قبلی بهتر ظاهر شدیم و این نشان می دهد که تیم برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان دارد.

حجت گفت: ما یک تیم کاملا بومی هستیم و از مسابقات استانی به لیگ برتر رسیده ایم و یقین داشته باشید که اگر می توانستیم تیم را با چند بازیکن غیر بومی تقویت کنیم الان نتایج بهتری کسب کرده بودیم ولی با این حال بازهم‌ به بازیکنان خود ایمان دارم و یقینا در هفته های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.
اهوار بهبهان با این شکست سومین باخت در کارنامه اش ثبت شد و بدون امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.