کد خبر : 118004
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 10:04
-

خبیری: ۴ بازی اول شهرداری ساوه، تدارکاتی است/ دو روز مانده به لیگ، استارت زدیم

خبیری: ۴ بازی اول شهرداری ساوه، تدارکاتی است/ دو روز مانده به لیگ، استارت زدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری بعد از بازی گیتی‌پسند و شهرداری ساوه اظهار داشت: با بهترین تیم ایران و آسیا بازی داشتیم، این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم؛ گیتی‌پسند ۲ ماه است تمرینات خود را آغاز کرده است و مهره‌های خوب و کار‌آمدی که هر کدام یک تیم هستند را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری بعد از بازی گیتی‌پسند و شهرداری ساوه اظهار داشت: با بهترین تیم ایران و آسیا بازی داشتیم، این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم؛ گیتی‌پسند ۲ ماه است تمرینات خود را آغاز کرده است و مهره‌های خوب و کار‌آمدی که هر کدام یک تیم هستند را در پیش‌فصل جذب کرد.

وی افزود: ما ۲ روز مانده به شروع لیگ تمرینات خود را آغاز کردیم، با توجه به اینکه دیر شرایط حضور در لیگ را پیدا کردیم اکثر نفرات رضایت‌نامه گرفتند و رفتند؛ بازیکنان حال حاضر تیم خوب هستند اما نیاز به تمرین دارند و از این نظر عقب هستیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: تصمیم گرفتیم ۴ بازی اول را به عنوان بازی تدارکاتی در نظر بگیریم، امیدواریم بتوانیم در ۲ هفته تعطیلات کار کنیم و شهرداری ساوه را بعد از آن ببینیم؛ البته امروز خیلی خوب و جوان‌مردانه بازی کردیم و بازیکنان هرچه در توان داشتند گذاشتند، به تک تک آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

خبیری در ادامه بیان داشت: می‌خواهیم نقاط ضعف را بررسی کنیم، هیچ بازی را برای باخت به زمین نمی‌رویم و امیدواریم بعد از تعطیلات بتوانیم هماهنگی لازم را پیدا کنیم.

وی در خصوص حضور ۲ نماینده از ساوه در لیگ برتر فوتسال گفت: ساوه مهد فوتسال ایران است و از لحاظ سخت‌افزار و برگزاری مسابقات پتانسیل را دارد، می‌توانیم ۲ تیم را در لیگ برتر داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.