کد خبر : 118010
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 10:28
-

ناظم الشریعه: مس سونگون از مدعیان قهرمانی در آسیاست/ اردوی جدید تیم ملی فوتسال از ۵ مرداد آغاز می‎شود

ناظم الشریعه: مس سونگون از مدعیان قهرمانی در آسیاست/ اردوی جدید تیم ملی فوتسال از ۵ مرداد آغاز می‎شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه درباره وضعیت تیم مس سونگون برای اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: بازیکنان مس‌سونگون هنوز آمادگی و هماهنگی کافی را ندارد، چون این بازیکنان برای اولین بار در لیگ برتر مقابل شهروند ساری کنار یکدیگر بازی کردند. وی افزود: البته دلیل این ناهماهنگی ترس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه درباره وضعیت تیم مس سونگون برای اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: بازیکنان مس‌سونگون هنوز آمادگی و هماهنگی کافی را ندارد، چون این بازیکنان برای اولین بار در لیگ برتر مقابل شهروند ساری کنار یکدیگر بازی کردند.

وی افزود: البته دلیل این ناهماهنگی ترس از مصدومیت هم بود. به هر حال بازیکنان می‎خواهند بدون مصدومیت به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بروند و این طبیعی است که کمی مراقب پای خودشان باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به وضعیت تیم مس سونگون برای اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: از الان چیزی نمی‌توان گفت. هیچ چیز معلوم نیست، اما تیم مس سونگون یک نماینده شایسته برای ایران و یکی از مدعیان قهرمانی آسیا خواهد بود.

ناظم‌الشریعه درباره به وضعیت اردو‌های جدید تیم ملی فوتسال گفت: ان‌شانءالله اردوی جدید تیم ملی از ۵ مردادماه آغاز خواهد شد.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.