کد خبر : 118131
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 7:57
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: پیروزی خوشحال‌‌کننده‌ای نبود

روزپیکر: پیروزی خوشحال‌‌کننده‌ای نبود
سرمربی آذرخش بندرعباس با تأکید بر اینکه این‌چنین پیروزی برایم خوشحال‌کننده نیست، اظهار کرد: مقصر کادرفنی و بازیکنان نیستند بلکه زمانی که تیم دیر بسته باید این شرایط سخت را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر پس از بازی با اهورا بهبهان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید خوشحال باشیم که در شرایط بدی که قرار داریم توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم و شرمنده هواداران نشویم.

وی با بیان اینکه در دیدار برابر اهورا بهبهان کیفیت مناسبی نداشتیم، تصریح کرد: مقصر کادرفنی و بازیکنان نیستند بلکه زمانی که تیم دیر بسته شود و سیکل مناسب آماده‌سازی را طی نکند باید این شرایط سخت را تجربه کرد.

روزپیکر با اشاره به اینکه دیر بسته شدن تیم لطمه زیادی به ساختار تیم وارد کرده و زمان لازم برای آماده‌سازی در طول این مدت نداشتیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان در طول هفته با تمام وجود تمرین می‌کنند اما مصدومیت‌ها برایمان دردسرساز شده است و هنوز برخی بازیکنان کلیدی‌مان با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با تأکید بر اینکه این‌چنین پیروزی برایم خوشحال‌کننده نیست، اضافه کرد: گرچه در همین شرایط سخت، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما قدر آن‌ها را ندانستیم و بااین‌وجود از شادی هواداران بسیار خوشحالم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.