کد خبر : 118203
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 13:13
-

خوراکچی: نگران نسل بعدی فوتسال ایران هستم/گرشاسبی از نظرات پیشکسوتان پرسپولیس استفاده کند

خوراکچی: نگران نسل بعدی فوتسال ایران هستم/گرشاسبی از نظرات پیشکسوتان پرسپولیس استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی از مربیان قدیمی فوتسال است که این روزها جایی در لیگ برتر ندارد. او هم مثلااکثر مربیان می گوید شرایط مالی فوتسال بقدری بد است که ارزش کار کردن ندارد. شما هم مشکلات مالی تیم ها را عامل بدون تیم ماندنتان می دانید؟ واقعیت این است که بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی از مربیان قدیمی فوتسال است که این روزها جایی در لیگ برتر ندارد. او هم مثلااکثر مربیان می گوید شرایط مالی فوتسال بقدری بد است که ارزش کار کردن ندارد.

شما هم مشکلات مالی تیم ها را عامل بدون تیم ماندنتان می دانید؟

واقعیت این است که بعد از سومی در جام جهانی تصور نمی کردیم این اتفاق در فوتسال بیفتد اما همه چیز برعکس شده و مبالغی که پیشنهاد می شود شرم آوراست.این اتفاق تنها برای فوتسال افتاده و باید ریشه یابی شود که چرا شاهد این مشکلات هستیم. در حالی که ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی هم باید در این شرایط کاری بکند و کمک کند که فوتسال باشگاه ما رنگ آرامش ببیند.الان به جز دو سه باشگاه بقیه هزینه آنچنانی نمی کنند که ماحصلش می شود بیرون ماندن مربیانی مثل وحید شمسایی،امیر شمسایی،ابطحی،شمس، افضل و من. اگر امکانات نباشد نمی شود کار کرد و اگر این مربیان بیرون باشند فوتسال است که آسیب می بیند. من ترجیح می دهم بیرون باشم اما اعتبارم زیر سوال نرود. من و خیلی های دیگر بالاترین سطح مربیگری را داریم و همه راه ها را رفتیم اما الان رقمی که به من پیشنهاد شده نصف پولی که سال ۸۹ در یک تیم باشگاهی گرفتم هم نیست.

دورنمای فوتسال ما را چطور می بینید؟

اگر با همین شرایط کنونی پیش برویم آینده خوبی در انتظار فوتسال نیست. الان بازیکنانی بازی می کنند که با مربیان بزرگی کار کردند و دارند نتایج خوبی برای فوتسال ما می آورند.نگرانم که این نسل برود و نتوانیم جایگزین های خوبی داشته باشیم. نسل جدید اگر ببیند و بفهمد که وضعیت اقتصادی فوتسال به این شکل است پشیمان می شود و عزم و اراده ای برای حضور قدرتمند ندارد.

در مورد تیم ملی فوتبال و نتایجی که در حام جهانی گرفت هم نظرتان را بگویید؟

به نظر من تیم ملی از نظر نتیجه خیلی خوب کار کرد و به لحاظ فردی هم با امکاناتی که داشتیم جزو بهترین های دنیا بودیم. تیم ما در پلان دفاعی فوق العاده عمل کرد اما زمانی که گل می خواهیم به مشکل می خوریم و اگر گل بخوریم برای جبران آن پلان مشخصی نداریم.با توجه به اینکه ما بازیکنان هجومی فوق العاده ای داریم می توانستیم هجومی تر کار کنیم.امیدوارم در جام ملتهای آسیا پلان هجومی ما قوی تر عمل کرده و قهرمان آسیا شویم هرچند که تا همین جا هم آقای کی روش کار بزرگی انجام داده است.

به عنوان پیشکسوت پرسپولیس وضعیت این تیم برای فصل جدید را چطور می بینید؟

باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، پرسپولیس کار سختی در نیم فصل اول دارد و این قضیه به یکی از دغدغه های پیشکسوتان این تیم هم تبدیل شده است.چه خوب بود که آقای گرشاسبی که مدیر خوبی هم هست بیشتر از تظرات پیشکسوتان و اتاق فکر آنها استفاده می کرد.هرکدام از اینها جایگاهی در فوتبال و بین هواداران دارند و نظراتشان می تواند به تیم کمک کند.امیدوارم شرایط تیم خوب باشد و این فصل هم به قهرمانی برسد.

و حرف آخر؟

ازچند روز دیگر تیم مس سونگون باید در جام باشگاه های آسیا بازی کند که امیدوارم این تیم خوب و پرمهره بتواند با قهرمانی آسیا به ایران برگردد و افتخار بزرگی برای فوتسال ما رقم بزند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.