کد خبر : 118208
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 13:18
-

کریمی: خوشحالم یک سالن ورزشی به نام یک بانوست/ پیشنهادهای جدی از لیگ‌های ایتالیا و اسپانیا دارم

کریمی: خوشحالم یک سالن ورزشی به نام یک بانوست/ پیشنهادهای جدی از لیگ‌های ایتالیا و اسپانیا دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی اظهار داشت:از اینکه یک سالن ورزشی در منطقه نازی‌آباد به نامم نامگذاری شده است، بسیار خوشحالم. البته این خوشحالی از این بابت است که نام سالن به نام یک بانوی ورزشکار است. وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم از اینکه در منطقه نازی‌آباد بین زن و مرد تفاوتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی اظهار داشت:از اینکه یک سالن ورزشی در منطقه نازی‌آباد به نامم نامگذاری شده است، بسیار خوشحالم. البته این خوشحالی از این بابت است که نام سالن به نام یک بانوی ورزشکار است.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم از اینکه در منطقه نازی‌آباد بین زن و مرد تفاوتی قائل نشدند. این منطقه بزرگان و اساتید زیادی را در خود دارد که افتخارات بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند، اما در این میان نام یک خانم برای سالن ورزشی انتخاب شده است و این افتخار بزرگی است که نصیب بنده شده و خیلی خوشحالم.

ملی‌پوش فوتسال بانوان کشورمان ادامه داد: فکر می‌کنم حالا مسئولیت سنگینی‌تری دارم، به خصوص نسبت به بانوان این منطقه. برهمین اساس در نظر دارم با توجه به استعدادهای خوبی که در نازی‌آباد وجود دارد برنامه استعدادیابی را شروع کنم و در آموزش به افراد مستعد همکاری لازم را داشته باشم.

فرشته کریمی اشاره‌ای نیز به برنامه‌های لیگ داشت و در این باره گفت: از هفته آینده تمرینات تیم‌های لیگ برتری شروع می‌شود. البته هنوز وضعیتم در لیگ مشخص نیست. متأسفانه اسپانسر برخی تیم‌ها هم هنوز معرفی نشده‌اند. متأسفانه در سال قهرمانی تیم ملی هنوز وضعیت تیم‌ها در لیگ نامشخص است.

وی خاطر نشان کرد: پیشنهاداتی برای لژیونر شدن دارم. برای حضور در لیگ ایتالیا و اسپانیا مذاکراتی صورت گرفته است. در صورت نهایی شدن برنامه‌هایم در دو سه ماه آینده عازم یکی از این کشورها خواهم شد.

برترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا اظهار داشت: در صورت حضور در لیگ ایتالیا و یا اسپانیا تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا نماینده شایسته‌ای برای ورزش بانوان ایران باشم. درباره بازی کردن با حجاب نیز همه شرایط را پذیرفته‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.