کد خبر : 118276
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 17:59
-

بهمنی:فوتسالی ها را خودشان دعوت کردند/دعوت نشدن برخی بانوان تقصیر ما نیست

بهمنی:فوتسالی ها را خودشان دعوت کردند/دعوت نشدن برخی بانوان تقصیر ما نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در مورد دعوت نشدن فرشته کریمی و نسیمه غلامی به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال گفت: چون انتخاب فوتسال تازه به مراسم ما اضافه شده، دعوت‌نامه آن‌ها را به مسئولان فوتسال دادیم و خودشان مهمانانشان را دعوت کردند. اگر این بازیکنان دعوت نشدند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در مورد دعوت نشدن فرشته کریمی و نسیمه غلامی به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال گفت: چون انتخاب فوتسال تازه به مراسم ما اضافه شده، دعوت‌نامه آن‌ها را به مسئولان فوتسال دادیم و خودشان مهمانانشان را دعوت کردند. اگر این بازیکنان دعوت نشدند، انتخاب خود فوتسالی‌ها بوده است.

او افزود: مسئولان فوتسال به ما گفتند می‌خواهیم این تعداد را دعوت کنیم و ما هم با توجه به ظرفیت محدودمان بیش از ۲۰۰ کارت دعوت به آن‌ها دادیم.

به گزارش ایسنا، فرشته کریمی برترین بازیکن فوتسال آسیا و نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان دوشنبه شب به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال دعوت نشدند که باعث ناراحتی این بازیکنان و انتقادهایی از سازمان لیگ شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.