کد خبر : 118249
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 14:39
-

غلامی: ارزش ارسال یک دعوتنامه را نداشتم؟

غلامی: ارزش ارسال یک دعوتنامه را نداشتم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی درباره دعوت نشدنش به مراسم برترین های فوتبال و فوتسال گفت: بسیار از این موضوع ناراحت هستم که حتی برای من ارزش قائل نشدند تا کارت دعوتی را ارسال کنند. فرشته کریمی بهترین بازیکن آسیا شد اما حتی او نیز به مراسم دعوت نشد و این خنده دار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی درباره دعوت نشدنش به مراسم برترین های فوتبال و فوتسال گفت: بسیار از این موضوع ناراحت هستم که حتی برای من ارزش قائل نشدند تا کارت دعوتی را ارسال کنند. فرشته کریمی بهترین بازیکن آسیا شد اما حتی او نیز به مراسم دعوت نشد و این خنده دار است.

وی در ادامه افزود: من همیشه ساکت بودم و هیچ گاه از حقم دفاع نمی کردم اما ظاهرا نباید این گونه باشم و باید از این به بعد صحبت  و از حقم دفاع کنم. بسیار از اتفاقات دیشب ناراحت هستم.  ساعت ۷ شب با من تماس گرفتند و گفتند آیا دوست دارید در مراسم حضور داشته باشید تا اسم شما را بدهیم!؟ آیا این نوع دعوت کردن زیباست؟ من واقعا برای نوع دعوت کردنشان متاسفم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه گفت: نمی گویم که بازیکنِ بسیار شاخصی هستم اما به عنوان کاپیتان تیم ملی دو بار جام قهرمانی در آسیا را بالای سر برده ام و به دنبال سومین جام در آسیا هستم اما حتی از دعوت کردن من به چنین مراسمی دریغ کردند. آنها حداقل می توانستند در یک مراسم کوچک از ما تجلیل کنند اما حتی من و فرشته کریمی را  به مراسم دعوت نکردند.

وی در ادامه گفت: خنده دار است که فرشته کریمی بهترین بازیکن آسیا می شود اما در ایران هیچ! یا آقای فغانی که یکی از بهترین داوران دنیا است اما دیشب او نیز در بین برترین داور ایران هم قرار نگرفت یا زری فتحی که یکی از فوق العاده ترین داوران فوتسال است اما او نیز جایی در بین بهترین ها نداشت.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: واقعا برای من جالب است و می خواهم بدانم که بر چه اساس و معیاری برترین ها را انتخاب می کنند. در لیگ فوتسال ما بازیکنان بسیار خوبی داشتیم که می توانستند این عنوان را کسب کنند. من به عنوان کاپیتان تیم ملی دیگر باید چه کاری را انجام می دادم؟ حداقل اینها را به ما بگویند تا بدانیم باید چه کاری انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.