کد خبر : 118237
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 10:51
-

مس با امیدها هفته چهارم را استارت می زند

مس با امیدها هفته چهارم را استارت می زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان در مسابقات باشگاه های آسیا امروز در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف اهورای بهبهان می رود. مس البته در این بازی با تیم امید خود شرکت خواهد کرد و حتی حمید بی غم سرمربی تیم هم روی نیمکت مس نیست. مسی ها که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان در مسابقات باشگاه های آسیا امروز در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف اهورای بهبهان می رود. مس البته در این بازی با تیم امید خود شرکت خواهد کرد و حتی حمید بی غم سرمربی تیم هم روی نیمکت مس نیست.

مسی ها که چندروزی است اردوی تدارکاتی خود را در تهران برپا کرده اند قصد دارند به نفرات اصلی خود استراحت داده و برای بازی هفته چهارم با تیم امید خود در مسابقات شرکت کنند.

کاروان مس چهارشنبه شب تهران را به مقصد قطر و سپس اندونزی ترک می کند تا پس از دو بازی تدارکاتی با تیم واموس از ۱۰ مرداد در مسابقات شرکت کند.حریف امروز مس تیم اهورای بهبهان است که هر سه بازی ابتدایی خود را باخته و این بار مصمم است در مصاف با تیم مس که همه توانش را به بهبهان نیاورده به امتیاز برسد تا به ادامه لیگ امیدوار شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.