کد خبر : 118235
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 10:49
-

چرا فدراسیون فوتبال با حیدریان قرارداد نمی بندد؟/سو استفاده از آقای خاص

چرا فدراسیون فوتبال با حیدریان قرارداد نمی بندد؟/سو استفاده از آقای خاص
در حالی که آقای خاصی فوتسال خواستار روشن شدن وضعیتش شده فدراسیون برای امضای قرارداد امروز و فردا می کند و مشخص نیست برچه اساسی این کار را انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند ماهی هست که از اعلام نام محمدرضا حیدریان به عنوان سرمربی تیم جوانان می گذرد.تیمی که قرار است پشتوانه فوتسال ایران باشد و با تریبت بازیکنان جوان آنها را در اختیار تیم های امید و بزرگسالان قرار دهد.

به همین خاطر است که حیدریان هر از جند گاهی به تماشای بازیهای تیم های باشگاهی یا مسابقات رده پایه می رود تا استعدادهای برتر را کشف کند. در این میان فدراسیون فوتبال هم نام او را در لیست مربیان ملی که به تماشای بازیها می روند می گنجاند اما خبری از امضای قرارداد با حیدریان نیست.در حالی که آقای خاصی فوتسال خواستار روشن شدن وضعیتش شده فدراسیون برای امضای قرارداد امروز و فردا می کند و مشخص نیست برچه اساسی این کار را انجام می دهد.

حیدریان نام بزرگی در فوتسال ایران است و سواستفاده از نام و شهرت او زیبنده فدراسیون فوتبال نیست. اگر بنا به همکاری با اوست در شرایطی که او در تیمی فعالیت ندارد و وقت خود را برای تیم جوانان می گذارد زودتر با او قرارداد ببندند و اگر سنگ اندازی ها باعث شده تا فدراسیون از همکاری با او پشیمان شود زودتر تکلیف این چهره محجوب را روشن کند تا شاید در تیمی باشگاهی مشغول به کار شود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.