کد خبر : 118311
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 13:58
-

شمسایی:جاوید خیلی خیلی دیر به این عنوان رسید/از کمیته فوتسال می‌خواهم آرای کارشناسان را اعلام کند تا شبهه‌ها برطرف شود/آقایان! شما پای‌تان به توپ خورده که درباره توپ صحبت می‌کنید؟

شمسایی:جاوید خیلی خیلی دیر به این عنوان رسید/از کمیته فوتسال می‌خواهم آرای کارشناسان را اعلام کند تا شبهه‌ها برطرف شود/آقایان! شما پای‌تان به توپ خورده که درباره توپ صحبت می‌کنید؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درخصوص برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال ایران اظهار داشت: برگزاری این مراسم فوق‌العاده است. به مهدی جاوید تبریک می‌گویم که بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و خیلی خیلی دیر و پس از نامهربانی‌هایی که برای او رخ داد، به این عنوان رسید. وی ادامه داد: جاوید باید زودتر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درخصوص برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال ایران اظهار داشت: برگزاری این مراسم فوق‌العاده است. به مهدی جاوید تبریک می‌گویم که بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و خیلی خیلی دیر و پس از نامهربانی‌هایی که برای او رخ داد، به این عنوان رسید.

وی ادامه داد: جاوید باید زودتر از اینها به این عنوان می‌رسید و امیدوارم در همه مراحل زندگی خود موفق باشد. به باشگاه مس سونگون و حمید بی‌غم تبریک می‌گویم و واقعاً استحقاق جوایزی را که بردند، داشتند. برای این تیم در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و به آنها می‌گویم دعای من پشت سر تک تک شما خواهد بود. آرزو می‌کنم پس از دو سال، جام قهرمانی مسابقات باشگاه‌های آسیا به ایران بازگردد.

کاپیتان پیشین تیم ملی شما با انتقاد از انتخاب کاندیداهای برترین‌های فوتسال گفت: در دو دوره اخیر، تیم‌های دوم و سوم جایی در جمع بهترین‌ها نداشتند. آقایان کار خود را با شکم‌سیری جلو می‌برند. از کمیته فوتسال می‌خواهم که آرای کارشناسان را اعلام کند تا شبهه‌ها برطرف شود. جاوید لیاقت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال را داشت، اما حمید احمدی هم یکی از بهترین‌های قهرمان لیگ برتر بود و او و برخی بازیکنان دیگر باید در گزینه‌های بهترین بازیکن سال قرار می‌گرفتند.

شمسایی درباره غیبتش در این مراسم تصریح کرد: شرایط فوتسال باب طبع ما نیست. چرا باید خودم را کوچک کنم؟ با چه دلخوشی باید در این رشته فعالیت و اتفاقات این حوزه را پیگیری کنم؟ سه هفته است که ۳۰۰ بازیکن و مربی در لیگ برتر حضور دارند می‌گویند توپ‌های استفاده شده مشکل دارد. آقایان صدای خود را بلند می‌کنند و می‌گویند ما تعیین می‌کنیم. آقایان! شما پای‌تان به توپ خورده که در این باره صحبت می‌کنید؟ این افراد نخود هر آشی هستند!

«رابطه من و ورزش، عاشق و معشوقی است و به خاطر دل خودم تمرین می‌کنم». وی  با بیان این جمله درمورد غیبتش در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: هزینه زندگی من از جای دیگری تأمین می‌شود و خدا را شکر کار و کاسبی خوبی دارم. ۲۰ سال در تیم‌های باشگاهی و ملی بازی کردم. از افراد قدیمی رشته فوتسال تشکر می‌کنم، اما در این رشته بی‌معرفتی‌های زیادی دیدم و این امر در فوتسال موج می‌زند. مؤید این موضوع این است که تیم آقای گل و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر،‌ اکنون وجود خارجی ندارد!

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره قول‌های مسئولان فدراسیون فوتبال در برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی و دعوت از شمسایی برای پس گرفتن آقای گلی فوتسال جهان اظهار داشت: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. نوکر مردم هستم و آنها همیشه به من لطف دارند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۱

خودت سالها حق مهدى جاوید رو خوردى حالا دارى طرفدارش شدى؟؟!!!!دستت دیگه رو شده براى هىه