کد خبر : 118308
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 13:08
-

صانعی:از برگزاری هر مسابقه تدارکاتی، هدف خاصی داریم/ بازی با عراق، اسپانیا، کرواسی و روسیه را پیشنهاد داده ایم

صانعی:از برگزاری هر مسابقه تدارکاتی، هدف خاصی داریم/ بازی با عراق، اسپانیا، کرواسی و روسیه را پیشنهاد داده ایم
سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازیهای دوستانه باعث می شود تا ملی پوشان محک مناسب خورده و کادر فنی با پی بردن به نقاط ضعف و قوتشان، برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی گفت: تاکنون بیش از ۴۰ اردوی تدارکاتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده تا بازیکنان علاوه بر فعالیتهای بدنسازی، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را برگزار و برای حضور در المپیک آرژانتین آماده شوند.
وی در ادامه بیان کرد: بازیهای تدارکاتی داخلی و خارجی برای بازیکنان در نظر گرفته ایم تا ملی پوشان محک مناسب خورده و کادر فنی با پی بردن به نقاط ضعف و قوتشان، برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. از برگزاری هر مسابقه تدارکاتی، هدف خاصی داریم. مسابقه تدارکاتی در سه نیمه انجام می شود و تمام برنامه هایی که در تمرینات اجرا شده را در بازی مد نظر داریم . عص امروز نیز یک دیدار تدارکاتی داخلی برگزار خواهیم کرد. در واقع تیم های داخلی بسیار با ما همکاری می کنند و امیدوارم این حمایت و همکاری ادامه دار باشد تا تیم خوبی را برای مسابقات اعزام کنیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: قرار است با تیم عراق بازی کنیم و فکر می کنم این دیدار در ایران باشد. شرایط طوری است که باتوجه به فشردگی اردو، باید تمامی برنامه هایمان به طور کامل برگزار شود تا با آمادگی به مسابقات اعزام شویم. همچنین در حال مذاکره با تیم روسیه برای انجام بازی دوستانه هستیم. با تو.جه به اینکه تیم روسیه به خاطر مسائل قبلی که داشته شاید یک درصد از حضور در این دوره از بازیها محروم باشد که اگر این اتفاق رخ دهد در نظر داریم تا با تیم های اسپانیا و کرواسی به رقابت بپردازیم. بازی با برزیل هم مد نظرمان بود اما با توجه به حضور تعداد نفرات (۱۰ نفر) ریسک بود چون بازی با برزیل بدون شک  وضعیت سخت و شرایط خاص خود را داشت و از برگزاری این دیدار منصرف شدیم.
وی درباره قرعه کشی رقابتهای فوتسال المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین گفت: قرار بود تا  قرعه کشی این رقابتها در تیر ماه انجام شود که به دلیل برگزاری رقابتهای جام جهانی قرار شد تا مراسم قرعه کشی در ۵ شهریورماه برگزار شود.این امر کارمان را سخت کرد چرا که اگر زودتر قرعه کشی می شد حریفانمان را می شناختیم و برنامه ریزی دقیق تری را برای تیم داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: بازیکنان تاکنون از لحاظ جسمانی به مرز آمادگی ۸۰ درصدی رسیده و از لحاظ تکنیکی نیز بالای ۵۰ درصد آماده هستند. در فرصت باقیمانده مطمئنا با توجه به برنامه هایی که داریم، ملی پوشان در شرایط مناسبی قرار خواهند گرفت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.