کد خبر : 118375
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 23:19
-

مصاحبه fut5al با بازیکنان گیتی پسند و پارسیان بعد از بازی امروز

مصاحبه fut5al با بازیکنان گیتی پسند و پارسیان بعد از بازی امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر‌ محمدی پس از پیروزی پرگل برابر پارسیان شهر قدس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و سختی داشتیم، هدف ما کسب ۳ امتیاز از این دیدار بود که توانستیم به آن برسیم، خدا را شاکر هستم که توانستیم دل هوادارانمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر‌ محمدی پس از پیروزی پرگل برابر پارسیان شهر قدس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و سختی داشتیم، هدف ما کسب ۳ امتیاز از این دیدار بود که توانستیم به آن برسیم، خدا را شاکر هستم که توانستیم دل هوادارانمان را خوش کنیم.

وی افزود: قطعاً از این برد مغرور نخواهیم شد و به تلاش خودمان ادامه می‌دهیم، امید دارم تلاش‌هایمان در انتهای فصل نتیجه دهد و به‌ قهرمانی برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان در مورد کسب جایزه بازیکن اخلاق سال ۹۶ گفت: من اول‌ از همه از تمام کسانی که به من رأی داده‌اند تشکر می‌کنم، خوشحالم از این بابت که این جایزه را کسب کردم، من به‌ عنوان کوچک‌ترین نماینده از اهالی فوتسال ایران در آن مراسم حاضر شدم و جایزه بهترین بازیکن اخلاق را دریافت کردم.

بازی خوبی انجام دادیم

محمد بیضایی‌نژاد بازیکن تیم فوتسال پارسیان نیز گفت: بازی خوبی انجام دادیم، ما پس‌ از این‌که یک‌ بر هیچ از گیتی‌پسند پیش افتادیم به‌ طور کل جریانات جالبی پیش آمد، برق سالن قطع شد، ورزشگاه از گرما به جهنم تبدیل شد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم برق اصفهان به چه شکل است که در هر دو نیمه سمت دروازه ما باید نور کم باشد، واقعاً گیتی‌پسند قدرت این را ندارد که این وضع را مدیریت کند، بازی قبل نیز همین شرایط بوده است.

بازیکن تیم فوتسال پارسیان شهر قدس در پایان مطرح کرد: گیتی‌پسند شاید در همین وضع کم‌‌ نوری تمرین می‌کند و عادت دارد اما امروز واقعاً به ما ظلم شد.

در نیمه اول بسیار خوب بودیم

امین مجیدی‌پور بازیکن تیم فوتسال پارسیان شهر قدس نیز بیان کرد: بازی خوبی برای ما نبود، ما در نیمه اول بسیار خوب بودیم و توانستیم در ثانیه‌های ابتدایی به‌ گل برسیم اما واقعاً نمی‌دانم در ادامه چه شد، بازی کاملاً از دست ما خارج و چندین گل خوردیم.

وی در ادامه اذعان داشت: من الآن نمی‌توانم چیزی بگویم و بازی تمام‌ شده است، اما واقعاً مسأله نور و گرما برایم جای سؤال دارد و امید دارم از روی عمد‌ نبوده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

هفته قبل مشکل برق و تهویه نبود . علت باخت خود را دریابید . آرزوی موفقیت تمامی تیم های لیگ کشور. این دارم