کد خبر : 118367
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 20:05
-

گرما و نور غیراستاندارد پیامد قطعی برق/ استقبال کم هواداران گیتی پسند

گرما و نور غیراستاندارد پیامد قطعی برق/ استقبال کم هواداران گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز و از ساعت ۱۷ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در سالن پیروزی اصفهان به مصاف پارسیان شهر قدس رفت؛ قضاوت این بازی بر عهده محمد‌رضا نصیرلو، محمد‌علی سیاحی، علی اسماعیل‌سزاری و وحید سکونی است. در این بازی سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، محمد طاهری، سعید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز و از ساعت ۱۷ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در سالن پیروزی اصفهان به مصاف پارسیان شهر قدس رفت؛ قضاوت این بازی بر عهده محمد‌رضا نصیرلو، محمد‌علی سیاحی، علی اسماعیل‌سزاری و وحید سکونی است.
در این بازی سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمد‌عباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، محمد زارعی، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، محمد‌حسین درخشانی و علیرضا جوان برای گیتی‌پسند بازی کردند.
سید‌ابولفضل حسینی، حمیدرضا بخشی‌فرد، مجید میرزائی، سعید رحیم‌نیا، ابوالفضل شهبازی، ناصر حاجی، محمد بیضایی‌نژاد، مهرداد کریمی، امین مجیدی‌پور، مهدی رضائیان، مسعود سعادتی و پوریا گلشنی نیز برای تیم پارسیان شهر‌ قدس به میدان رفتند.

6شرح بازی:
بلافاصله بعد از شروع این دیدار، در نخستین حمله پارسیان شهر‌ قدس به سمت دروازه گیتی‌پسند، امین مجیدی‌پور در ثانیه‌های ابتدایی بازی توانست دروازه سپهر محمدی را باز کند، در ادامه بازی پارسیان بی‌وقفه به حملات خود ادامه داد، در یک ضد‌حمله از بازیکنان گیتی‌پسند سعید احمد عباسی توانست گل تساوی سرخ‌پوشان را به ثمر برساند.
پس از گل تساوی بازی به دلیل قطعی برق سالن به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شد، در ادامه بازی گیتی‌پسند فشار خود را بر روی دروازه پارسیان بیشتر کرد، اما این حملات نتیجه‌ای نداشت و گلی به‌ ثمر نرسید، در دقایق پایانی نیمه اول، گیتی‌پسند در یک کار تیمی توانست توسط اولادقباد به گل برسد.
در ابتدای نیمه دوم حملات دو تیم جان دوباره گرفت، هر دو تیم برای گلزنی تلاش کردند و در یک ضد حمله سعید احمد‌عباسی با دریبل دو بازیکن پارسیان گل سوم گیتی‌پسند را به‌ ثمر برساند، بعد از برتری نسبی سرخ‌پوشان میزبان به دنبال گلزنی بیشتر بود و توانست مجدد به وسیله احمد‌عباسی به گل برسد، پس از گل گیتی، جوانان پارسیان امید خود‌ را از دست نداده و به حملات خود ادامه دادند و توانستند در یکی از این حملات توسط مجید‌پور به گل برسند.
در ادامه بازی، دو تیم مجدد بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند، در این حملات گیتی توانست به ۲ گل دیگر توسط عباسی و جوان برسد، بعد از گل ششم گیتی‌پسند، پارسیان به لاک دفاعی فرو رفت و گیتی‌پسند کامل بازی را در دست گرفت‌.
در دقایق انتهایی این دیدار، خط دفاعی پارسیان دچار اشتباه شد و گیتی‌پسند گل هفتم خود را به‌ ثمر رساند، بلافاصله بعد از این گل پارسیان دست به ضد حمله زد و توانست به سومین گل خود توسط مجید‌پور برسد؛ بعد از گل هفتم نیز یاران رضا لک دست از گلزنی برنداشتند و زارع گل هشتم گیتی را به ثمر رساند.

این بازی در پایان با نتیجه ۸ بر ۳ به سود گیتی‌پسند خاتمه یافت تا این تیم با کسب سومین برد خود ۱۰ امتیازی شود.
گل‌ها: سعید احمد‌عباسی دقایق ۴، ۲۴، ۲۵ و ۲۷، مسلم اولادقباد دقیقه ۱۵، علی‌رضا جوان دقیقه ۲۸، محمد شجری دقیقه ۳۷ و محمد زارعی دقیقه ۴۰ برای گیتی‌پسند، امین مجیدی‌پور دقایق یک، ۲۶ و ۳۸ برای پارسیان شهر قدس
کارت زرد: مسعود سعادتی دقیقه ۱۵ و حمید‌رضا بخشی‌فرد دقیقه ۳۷ از پارسیان شهر قدس- علی‌رضا جوان دقیقه ۱۷ و مهران عالیقدر دقیقه ۱۹ از گیتی‌پسند
محدودیت ۵ خطایی: از دقیقه ۱۸ برای پارسیان

11حواشی بازی:
* استقبال کم هواداران از‌ این دیدار، حدود ۲۰۰ نفر در سالن حضور دارند.
* این دیدار پخش زنده نداشت.
* تأخیر ۱۰ دقیقه‌ای در شروع بازی به‌ دلیل آماده نبودن لیست بازیکنان
* برق سالن پیروزی در دقیقه ۴ بازی قطع و بازی حدود ۱۰ دقیقه متوقف شد.
* بازیکنان در تاریکی سالن پیروزی به گرم کردن خود پرداختند.
* درگیری نصیر‌لو داور این دیدار با تماشاگران پشت نیمکت پارسیان، نصیر‌لو معتقد است تماشاگران برای نیمکت میهمان ایجاد مزاحمت می‌کنند.
* افزایش دمای سالن پس از قطع و‌ وصل برق، سیستم تهویه سالن از کار افتاده است.
* نور سالن به شدت کاهش‌ یافته و از حد استاندارد خارج شده است.
* مهران عالیقدر به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.
* جایگاه خبرنگاران از افراد غیرمرتبط توسط ناظر این دیدار پاکسازی شد.
* دمای سالن به شدت افزایش یافت.
*  نیمکت پارسیان به دلیل نور کم و بالا بودن دمای سالن اعتراض داشتند.
* سعید احمد‌عباسی برای گیتی‌پسند در این دیدار ۴ گل به ثمر رساند.
* در اواسط نیمه سیستم تهویه سالن مجدد راه‌اندازی شد.
* نیمکت پارسیان به تصمیمات داوری به شدت اعتراض داشت.
* بازی همچنان تا پایان با نور غیراستاندارد پیگیری شد.
* توپ به صورت یکی از تماشگران به صورت اتفاقی برخورد کرد.
* رضا لک توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت.
* بازیکنان پس از اتمام بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.