کد خبر : 118429
تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1397 - 13:23
-

نامور: خرید امتیاز لیگ دسته اول فوتسال برای صدرا قانونی است/ این امتیاز ارتباطی با ناظم الشریعه ندارد

نامور: خرید امتیاز لیگ دسته اول فوتسال برای صدرا قانونی است/ این امتیاز ارتباطی با ناظم الشریعه ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا نامور وکیل باشگاه فوتسال صدرای شیراز در مورد ادعای واگذاری امتیاز لیگ دسته اول در قابل طلب سرمربی تیم ملی گفت: خرید امتیاز لیگ دسته اولی تیم صدرای شیراز آن هم به جای دستمزد ناظم الشریعه یک موضوعی صددرصد کذب و فقط  یک ادعا واهی است که از سوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا نامور وکیل باشگاه فوتسال صدرای شیراز در مورد ادعای واگذاری امتیاز لیگ دسته اول در قابل طلب سرمربی تیم ملی گفت: خرید امتیاز لیگ دسته اولی تیم صدرای شیراز آن هم به جای دستمزد ناظم الشریعه یک موضوعی صددرصد کذب و فقط  یک ادعا واهی است که از سوی یکی از سایتهای خبری مطرح شده که من به عنوان نماینده و وکیل باشگاه صدرا  و کسی که در آن جلسه حضور داشتم این موضوع را کذب اعلام می‌کنم. از طرف باشگاه صدرا از من خواسته شده که به همراه مدیران باشگاه در جلسه ای که قرار بود با کمیته فوتسال  برگزار شود، در مورد بعضی از مشکلات و درخواستهای این باشگاه شرکت کنم.

وکیل باشگاه صدرای شیراز گفت: من به همراه مدیران باشگاه در آن جلسه حضور  و در این جلسه بحث‌های زیادی در رابطه با بعضی از مسائل از جمله خرید امتیاز لیگ دسته اول مطرح شد. یکی از این تصمیماتی که گرفته شد این بود که باشگاه امتیاز لیگ دسته ۲ تیم صدرا را به سازمان لیگ انتقال دهند و امتیاز لیگ دسته اول را خریداری و حتی مابهالتفاوت این خرید را از طلب‌هایی که این باشگاه از فدراسیون  فوتبال دارد، به کمیته فوتسال پرداخت شود.

وی افزود: بعد از این درخواست ما به یک توافق کلی رسیدیم و امتیاز لیگ دسته اول را برای این باشگاه به صورت قانونی خریداری کردیم. خرید این  امتیاز برای تیم صدرا هیچ‌گونه ارتباطی با طلب و  یا بدهی ناظم‌الشریعه در مورد حقوق و دستمزدش بابت سرمربیگری تیم ملی فوتسال از فدراسیون فوتبال ندارد. اگر لازم باشد و مدیران این باشگاه اجازه دهند  مدارک و اسناد خود را بابت خرید این امتیاز را رسانه‌ای می‌کنیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.