کد خبر : 118568
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 16:26
-

بی غم:دیر شروع کردیم اما به اهدافمان رسیدیم/جز قهرمانی آسیا هدف دیگری نداریم

بی غم:دیر شروع کردیم اما به اهدافمان رسیدیم/جز قهرمانی آسیا هدف دیگری نداریم

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«حمید بی‌غم»، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، تمرینات خود را از ابتدای خرداد آغاز کرد که کمی دیرتر از دیگر تیم‌ها بود. اما با توجه به این‌که رویکرد باشگاه مس نسبت به تیم فوتسال بسیار مثبت بود، در همین مدت توانستیم به اهداف خودمان

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«حمید بی‌غم»، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، تمرینات خود را از ابتدای خرداد آغاز کرد که کمی دیرتر از دیگر تیم‌ها بود. اما با توجه به این‌که رویکرد باشگاه مس نسبت به تیم فوتسال بسیار مثبت بود، در همین مدت توانستیم به اهداف خودمان برسیم و خوشبختانه هم توانستیم بازیکنان مورد نیازمان را به تیم اضافه کنیم و هم توانستیم یک اردوی دو هفته‌ای در خود ورزقان داشته باشیم. بعد از آن هم تمریناتی در تبریز داشتیم.

او اضافه کرد: می‌توانم بگویم در حال حاضر از نظر تاکتیکی و بدنی در شرایط ۱۰۰درصدی هستیم و مسلم بدانید که جز قهرمانی هدف دیگری نداریم. سال گذشته ما تیم ورزقان را با اقتدار قهرمان ایران کردیم و امیدوارم امسال آن را آسیایی کنیم.

وی گفت: از نظر مدیریتی باشگاه مس سونگون و مجموعه مس وضعیت بسیار خوبی دارد. همه چیز با نظم و در چارچوب بسیار خوبی اتفاق می‌افتد و به همین دلیل شما می‌بینید امسال باشگاه مس سونگون افتخاراتی نظیر برترین باشگاه لیگ برتر، بهترین سرمربی و بهترین گُلر را کسب کرد. امیدواریم این افتخارات ادامه پیدا کند.

مربی برتر فصل گذشته لیگ ادامه داد: من از سال ۱۳۸۵ وارد مربی‌گری فوتسال شده‌ام و چهارمین سالی است که مربی ورزقان هستم. ما در این چهار سال همیشه جزو سه تیم برتر لیگ بوده‌ایم و سال گذشته نیز قهرمانی‌ای به دست آوردیم که با کمترین باخت، کمترین گل خورده، بیشترین برد و عنوان تیم اخلاق همراه بود. این قهرمانی بسیار شیرین بود و مطمئن باشید با تمام وجود برای تکرار آن تلاش می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.