کد خبر : 118581
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 13:43
-

محبوب‌ترین مدیر کمیته فوتسال، مدیرعامل تراکتورسازی تبریز شد

محبوب‌ترین مدیر کمیته فوتسال، مدیرعامل تراکتورسازی تبریز شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر که چندی پیش در نظرسنجی Fut5al از سوی کاربران در صدر محبوب‌ترین مدیر تاریخ کمیته فوتسال برگزیده شده بود، صبح امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شد. درودگر که سابقه مدیرعاملی در باشگاه‌های استیل آذین، ملوان و نساجی و همچنین ریاست کمیته فوتسال ایران را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر که چندی پیش در نظرسنجی Fut5al از سوی کاربران در صدر محبوب‌ترین مدیر تاریخ کمیته فوتسال برگزیده شده بود، صبح امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.

درودگر که سابقه مدیرعاملی در باشگاه‌های استیل آذین، ملوان و نساجی و همچنین ریاست کمیته فوتسال ایران را در کارنامه دارد، گزینه معقولی برای مدیریت تراکتورسازی به نظر می‌رسد.

این مدیر باسابقه فوتسالی و فوتبالی پیش از این ریاست کمیته بازاریابی سازمان لیگ را نیز برعهده داشت و از پس فردا کارش را در تراکتورسازی آغاز خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

در این اوضاع قیمت وحشتناک دلار چه کسی به تیم تراکتور سازی که یک تیم دولتی و نظامی است اجازه داده این همه ریخت و پاش کنه و مربی و بازیکنان گران خارجی بیاورد
چرا باید با دلار ۱۰ هزار تومانی امثال این تیمهای باشگاهی قرمز و ابی در ترکیه و … اردو بزنند
مثلا در جام جهانی چه غلطی کردند که در اسیا بخواهند بکنند