کد خبر : 118596
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 11:16
-

ترابیان: اعتراض غذایی‌مان را به AFC اعلام کردیم

ترابیان: اعتراض غذایی‌مان را به AFC اعلام کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان که به عنوان مشاور باشگاه مس سونگون و همچنین نماینده فدراسیون فوتبال در اندونزی حضور دارد در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون گفت: همان‌طور که اطلاع دارید ما از چند روز قبل از برگزاری مسابقات در شهرجو جاکارتا هستیم و این شهر یک ساعت فاصله هوایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان که به عنوان مشاور باشگاه مس سونگون و همچنین نماینده فدراسیون فوتبال در اندونزی حضور دارد در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون گفت: همان‌طور که اطلاع دارید ما از چند روز قبل از برگزاری مسابقات در شهرجو جاکارتا هستیم و این شهر یک ساعت فاصله هوایی با خود جاکارتا دارد. در حال حاضر همه تیم‌ها در یک هتل به نام مری‌هتل مستقر هستند. این هتل نسبتاً خوب است اما متأسفانه کیفیت غذا نامناسب است و غذاهایی که در این هتل سرو می‌شود مخصوص شرق آسیاست و با غذاهایی که ما در غرب آسیا داریم کاملاً متفاوت است و تیم‌هایی مثل لبنان، امارات، ازبکستان، تاجیکستان و ایران از این کیفیت غذا ناراضی هستند و شب گذشته نسبت به این موضوع تیم ایران اعتراض خود را رسماً به نمایندگان AFC اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده تیم مس قرار است امروز یک جلسه تمرین ساعت ۲ بعدازظهر به وقت ایران در سالن اصلی محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار کند و طبق برنامه‌هایی که AFC از قبل اعلام کرده بود این بازی‌ها به صورت رسمی از فردا آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: امروز هم قرار است جلسه مدیران برگزار شود و در این جلسه یک سری از برنامه‌هایی که از سوی AFC قرار است اجرا شود در این جلسه مطرح می‌شود. در این جلسه کافی مدیرعامل باشگاه مس و همچنین بنده که به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال هستم در این جلسه حضور پیدا خواهیم کرد و نسبت به یک سری از مسائلی که در حال حاضر وجود دارد اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد.

ترابیان در پایان گفت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان تیم از نظر شرایط روحی و روانی خوب است و ان‌شاءالله فردا قرار است اولین بازی خود را برگزار کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.