کد خبر : 118600
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 11:57
-

ناظم الشریعه:هنوز هم بهترین هایی هستند که به تیم ملی ب دعوت نشدند/ کادر فنی لیگ را با دقت زیرنظر دارند/به صانعی بابت عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی حق می‌دهم

ناظم الشریعه:هنوز هم بهترین هایی هستند که به تیم ملی ب دعوت نشدند/ کادر فنی لیگ را با دقت زیرنظر دارند/به صانعی بابت عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی حق می‌دهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم‌های ملی ب و الف گفت:در حال حاضر بعد از سه مرحله دعوت از بازیکنان تیم ملی ب بالاخره هفته گذشته اردوهای این تیم به پایان رسید و در این مدت کادر فنی از بازیکنان دعوت‌شده با تست‌هایی از لحاظ تاکتیکی و بدنی آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم‌های ملی ب و الف گفت:در حال حاضر بعد از سه مرحله دعوت از بازیکنان تیم ملی ب بالاخره هفته گذشته اردوهای این تیم به پایان رسید و در این مدت کادر فنی از بازیکنان دعوت‌شده با تست‌هایی از لحاظ تاکتیکی و بدنی آنها را مورد آزمایش قرار دادند.

وی در ادامه گفت: بازیکنانی که به اردوی تیم ملی ب دعوت شدند کسانی بودند که کادر فنی تیم ملی از لیگ برتر فصل قبل و همچنین چند بازی لیگ امسال آنها را تحت نظر داشتند و در این مدت سعی کردند بهترین نفرات را به این تیم دعوت کنند اما من مطمئنم هنوز هم بهترین‌هایی در لیگ ما وجود دارد که به دلیل تعطیل شدن اردوهای تیم ملی ب ما نمی‌توانستیم آنها را دعوت کنیم، اما در همین جا قول می‌دهم که اگر بهترینی در لیگ برتر باشد، کادر فنی آنها را به تیم ملی دعوت می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از زمان تشکیل تیم ملی تا به امروز ما نزدیک به ۵۰ نفر را به تیم ملی دعوت کردیم و از این تعداد بر اساس اولویت‌ نیاز کادر فنی به تیم ملی الف دعوت می‌شود. البته نه اینکه سایر بازیکنانی که به تیم ملی الف دعوت نشدند، فراموش می‌شوند. همچنان آنها در تیم ملی ب حضور دارند و بر اساس نیاز اولویت کادر فنی از آنها در تیم ملی الف استفاده می‌شود.

ناظم‌الشریعه افزود: من مطمئنم در ادامه لیگ بازیکنان خوبی پیدا می‌شوند که شرایط بازی کردن در تیم ملی را دارند و مطمئن باشید که کادر فنی لیگ را با دقت زیرنظر دارند تا در صورتی که اگر بازیکنی از قلم افتاده باشد، آنها را به تیم ملی دعوت کنند.

وی گفت: قرار است از ۲۷ مرداد اولین اردوی تیم ملی اصلی را برگزار کنیم. این تیم ترکیبی از بازیکنان اصلی و باتجربه تیم ملی و همچنین تعدادی از بازیکنان تیم ملی ب است و ان‌شاءالله این تیم آماده می‌شود برای تورنمنت چهارجانبه تبریز که قرار است در مهرماه برگزار شود، آماده می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما مدیر فنی تیم‌های ملی امید و زیر ۲۰ سال هم هستید و با توجه به اینکه صانعی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال است از برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی گله‌مند است و از طرف دیگر وزارت ورزش و جوانان بخشنامه‌ای صادر کرده که تیم‌ها حق برگزار کردن اردوی خارجی ندارند، گفت: در اینجا من خودم هم حق را می‌دهم به صانعی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال. این تیم بعد از نفرات اصلی که به تیم زیر ۲۰ سال دعوت کرده‌اند، هنوز نتوانسته‌ بازی تدارکاتی داشته باشند و من و ترابیان به دنبال بازی‌ها تدارکاتی برای این تیم هستیم اما می‌دانم تاج رئیس فدراسیون فوتبال  و ساکت دبیرکل یک راه‌حلی برای برگزار کردن بازی‌های تدارکاتی برای این تیم پیدا می‌کنند و امیدوارم هرچه زودتر با توجه به وقت کمی که به المپیک باقی مانده، یک راه‌حل پیدا شود و تیم ملی زیر ۲۰ سال ما بتواند چند بازی تدارکاتی تا قبل از مسابقات المپیک آرژانتین داشته باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.