کد خبر : 120719
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 11:14
-

اسماعیل پور: بازیکنانم مقابل مقاومت باهوش عمل کردند/ نباید با انتخاب داوران کم تجربه با سرنوشت تیم ها بازی کرد

اسماعیل پور: بازیکنانم مقابل مقاومت باهوش عمل کردند/ نباید با انتخاب داوران کم تجربه با سرنوشت تیم ها بازی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر مقاومت البرز در خانه حریف در گفتگو با سایت رسمی باشگاه شهروند ساری اظهار داشت: بازی پرفشاری را شاهد بودیم. در طول هفته و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت مقاومت کار کرده بودیم. با توجه به برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر مقاومت البرز در خانه حریف در گفتگو با سایت رسمی باشگاه شهروند ساری اظهار داشت: بازی پرفشاری را شاهد بودیم. در طول هفته و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت مقاومت کار کرده بودیم. با توجه به برد هفته قبل خانگی کرجی ها مقابل مس سونگون قهرمان باشگاه های آسیا می دانستیم آنها به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داشتند و بازی سختی را پیش بینی می کردیم.

وی افزود: خوشبختانه با آنالیز خوبی که از فیلم دو بازی آخر مقاومت داشتیم به نکات قابل توجهی از تیم حریف رسیدیم و همین موضوع به ما کمک کرد تا بتوانیم به اهداف مان برسیم.

سرمربی شهروند ساری با تمجید از عملکرد بازیکنانش در برابر مقاومت البرز اذعان داشت: آنها در این دیدار باهوش عمل کردند و در مجموع روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشتیم. قطعاً یک مربی جز اینکه خواسته هایش در زمین پیاده شود چیز دیگری از بازیکنانش نمی خواهد که الحمدلله بچه ها در یک روز خوب تمام خواسته های کادر فنی را به نحو احسن در زمین پیاده و یک برد شیرین تقدیم هواداران خونگرم شهروند ساری کردند.

وی اهمیت برد تیمش برابر مقاومت البرز را در ثبت سومین پیروزی متوالی خارج از خانه شهروند ساری در فصل جاری رقابت های عنوان کرد و افزود: واقعیت این است که این دستاورد در سالهای اخیر بی سابقه بوده است که جا دارد از بازیکنانم به خاطر نظم و انضباط شان در بازی که خواسته های کادر فنی و مجموعه باشگاه را در زمین مسابقه پیاده کرند، تشکر کنم.

اسماعیل پور همچنین از مدیریت و عوامل اجرایی باشگاه شهروند ساری به واسطه فراهم آوردن شرایط مطلوب برای رسیدن تیم به آرامش و کسب نتایج قابل قبول هفته های اخیر قدردانی کرد.

وی با تبریک اول سپتامبر روز جهانی داور به داوران فوتسال کشور گفت: نمی خواهم با اعتراض به داوری کام داوران را در این روز تلخ کنم. شهروند پیروز رقابت با مقاومت البرز بوده اما نمی توانم اعتراضم به نحوه قضاوت داوران را کتمان کنم. متأسفانه مشکل جدیدی در چیدمان داوران به وجود آمده که در حال تبدیل شدن به یک معضل است. واقعاً نمی دانم سیاست کمیته داوران برای چینش ها چیست و چه معیارهایی در این زمینه دارند اما مشاهده می کنیم که داوران خوب و با تجربه به عنوان داوران ۳ و ۴ در مسابقات حاضر می شوند و داورانی که به مراتب کم تجربه تر هستند به عنوان داوران یک و دو سوت می زنند!

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه از کمیته داوران انتظار داریم دقت بیشتری در انتخاب داوران مسابقات داشته باشند، خاطرنشان کرد: با روندی که طی می شود متأسفانه نگرش تیم ها نسبت به داوران در حال بد شدن است. اگر به مصاحبه های سرمربیان تیم های لیگ برتری در هفته های اخیر رجوع کنید می بینید که اکثر آنها از وضعیت قضاوت ها می نالند و طبیعی است که وقتی اکثریت قریب به اتفاق معترض هستند پس یک جای کار می لنگد و باید اصلاح شود.

وی با تأکید بر اینکه با جوانگرایی داوران و معرفی نسلی جدید از آنها در فوتسال کشور موافق است، اظهار داشت: در عین حال باید به این نکته دقت داشت که این موضوع نباید با سرنوشت تیم ها در لیگ بازی کند. به جرأت می گویم شهروند ساری هفته گذشته برابر حفاری اهواز در خانه با سوت های اشتباه داوران متضرر شد چرا که خطای هند مسلم پنالتی در یک دقیقه پایانی به سود ما اعلام نشد و چه بسا اگر تصمیم درستی در آن صحنه اتخاذ می شد به احتمال زیاد الان ما در بین سه تیم بالای جدول بودیم.

اسماعیل پور تصریح کرد: متأسفانه هفته گذشته ، داوری بازی خانگی ما مقابل حفاری را سوت زد که به نظرم تا به حال جو ۵ هزارنفری را از نزدیک ندیده بود و هیچ تمرکزی روی قضاوت در آن دیدار نداشت و با رفتارهایش در طول بازی تنها می خواست قاطعیت خود را به رخ حاضران در سالن بکشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.