کد خبر : 120741
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 10:14
-

انتقاد از میزبانی های لیگ جوانان و امیدها

انتقاد از میزبانی های لیگ جوانان و امیدها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر جوانان و امیدها جایی است برای پیداکردن استعدادهای ناب فوتسال اما متاسفانه آنطور که باید و شاید به این مسابقات رسیدگی نمی شود. در جریان مسابقات اخیر جوانان که یک گروه آن در نقده برگزار شد انتقادات زیادی به میزبانی بازی ها صورت گرفت تا جایی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر جوانان و امیدها جایی است برای پیداکردن استعدادهای ناب فوتسال اما متاسفانه آنطور که باید و شاید به این مسابقات رسیدگی نمی شود.

در جریان مسابقات اخیر جوانان که یک گروه آن در نقده برگزار شد انتقادات زیادی به میزبانی بازی ها صورت گرفت تا جایی که میزبانی بازیها در شهری بسیار دور از مرکز برگزار شد و فاقد امکانات مناسب بود به نحوی که تیم ها حتی وسایل خوابیدن و خورد و خوراک را هم با خود آورده بودند و حتی مجبور شدند کتری برای چای خوردن هم بخرند.

انتشار تصویر میزبانی بازی ها واقعا تعجب برانگیز بود در حالی که تیم هایی از شهرهایی چون اصفهان، مشهد، تهران و ساری در مسباقات بودند میزبانی به ارومیه رسید اما در کمال تعجب به جای ارومیه بازی ها به نقده منتقل شد.در بازیهای امید ها هم مسابقات در بدترین زمان ممکن یعنی زمان شروع مدارس و دانشگاه ها آغاز خواهد شد که مصلحت اندیشی نشده است.

از سویی برگزاری بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال به صورت مجتمع چندان جالب توجه نیست و اکثرا تعیین قهرمان به تفاضل گل کشیده می شود که به اذعان برخی تیم ها چندان سالم هم نیست.پیشنهاد برگزاری بازی ها به صورت رفت و برگشت در این مرحله مطرح شده اما کمیته فوتسال هنوز با آن موافقت نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین قاسمی دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

با سلام و عرض خسته نباشید
با توجه به برگزاری دور نهایی بازیهای لیگ یک جوانان در شهرکرد، بد نیست مربیان محترم تیم ملی جوانان این بازیها را هم زیر نظر داشته باشند، قطعاً استعدادهای خوبی در تیم های شرکت کننده است که می توانند به تیم ملی کمک کنند.