کد خبر : 120765
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 18:58
-

با بدرقه در تمرین شهروند ساری؛ محمدرضا کرد راهی لالیگا شد/ کرد: موفقیت های امروزم را مدیون باشگاه شهروند و هوادارانش هستم

با بدرقه در تمرین شهروند ساری؛ محمدرضا کرد راهی لالیگا شد/ کرد: موفقیت های امروزم را مدیون باشگاه شهروند و هوادارانش هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کرد بازیکن با آتیه و سابق شهروند ساری که به تازگی به تیم کارتاگِنا در لالیگای اسپانیا پیوسته، با حضور در تمرین شهروند با همبازیان سابق خود خداحافظی کرد و با بدرقه آنها راهی اسپانیا شد. پس از پایان تمرین ظهر دوشنبه ۱۲ شهریورماه ۹۷ تیم فوتسال شهروند ساری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کرد بازیکن با آتیه و سابق شهروند ساری که به تازگی به تیم کارتاگِنا در لالیگای اسپانیا پیوسته، با حضور در تمرین شهروند با همبازیان سابق خود خداحافظی کرد و با بدرقه آنها راهی اسپانیا شد.

پس از پایان تمرین ظهر دوشنبه ۱۲ شهریورماه ۹۷ تیم فوتسال شهروند ساری که در سالن سید رسول حسینی برگزار شد، بازیکنان شهروند ساری با استقبال از حضور محمدرضا کرد همبازی فصول گذشته خود به گرمی به بدرقه این بازیکن به لالیگا پرداختند.

محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری در جمع بازیکنان تیمش اظهار داشت: یکی از افتخارات باشگاه شهروند ساری در دو دهه اخیر این است که به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شده و تیم های مختلف کشور و  تیم ملی از حضور آنها بهره مند می شوند.

وی افزود: محمدرضا کرد یکی از آن بازیکنان با استعداد است که پس از رشد و پرورش در مکتب شهروند حالا راهی اسپانیا که یکی از قطب های فوتسال دنیاست، می شود.

اسماعیل پور برای محمدرضا کرد در تیمش جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا کرد نیز در جمع همبازیان و مربیان چند فصل اخیر خود گفت: موفقیت های امروزم را مدیون مدیران باشگاه شهروند، مربیانی که در این تیم برایم زحمت کشیدند و البته هواداران متعصبش هستم.

وی با صدایی بغض آلود گفت: کلی خاطرات خوب با شهروند و هوادارانش دارم و اگر امروز به لالیگا می روم نماینده باشگاه شهروند و مردم خوب ساری در اسپانیا خواهم بود و هیچ گاه خواستگاه خود را فراموش نخواهم کرد.

گفتنی است، فصل جدید رقابت های فوتسال لالیگا از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد که محمدرضا کرد بعنوان بازیکن جدید تیم کارتاگِنا دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ (امشب) جهت شرکت در تمرینات پیش فصل راهی اسپانیا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.