کد خبر : 120763
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 15:02
-

جاوید:تمرین جوانان در کنار با تجربه ها انگیزه آنها را بالا می برد/هدفمان حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۲۰ است/ اردوهای تدارکاتی مدون به هماهنگی بازیکنان کمک بسزایی می کند

جاوید:تمرین جوانان در کنار با تجربه ها انگیزه آنها را بالا می برد/هدفمان حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۲۰ است/ اردوهای تدارکاتی مدون به هماهنگی بازیکنان کمک بسزایی می کند
عضو تیم ملی فوتسال در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی گفت: خوشبختانه شرایط تمرینات و اردوها به گونه ای است که بازیکنان در کنار کادر فنی با تمرکز بالا، فعالیتهای خود را برگزار می کنند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی جاوید، عضو تیم ملی فوتسال گفت: تمرینات بازیکنان جوان در کنار ملی پوشان با تجربه باعث می شود تا انگیزه در میان ملی پوشان بالا برود. شرایط جدید و خوبی در تیم ملی حاکم شده و بازیکنان جوان در کنار دیگر ملی پوشان تمرینات شادابی را پیگیری و تمام تلاش خود را برای بالا بردن سطح فنی خود و در نهایت تیم بکار می برند.
وی در ادامه بیان کرد:  تمرینات تیم ملی فوتسال به منظور شرکت در تورنمنت چهارجانبه تبریز در حال برگزاری است. کادر فنی شرایط را به گونه ای فراهم کرده تا از بازیکنان جوانان و باتجربه در این تورنمنت استفاده کند و سطح فنی ملی پوشان جدید را ارزیابی کند. ضمن اینکه برگزاری چنین مسابقاتی به کسب تجربه بازیکنان نیز کمک بسزایی می کند.
وی درباره شناخت از حریفان در تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: از تیم بلاروس شناخت زیادی نداریم اما اوکراین تیم شناخته شده ای در سطح اروپا است و بدون شک رقابت سخت و خوبی را پیش بینی می کنم. در خصوص تیم ژاپن نیز باید بگویم، این تیم حریف سنتی ما در آسیا است و فکر می کنم بازی بسیار جذاب و قشنگی به نمایش گذاشته شود.  طبق اطلاعاتی که دارم تیم ژاپن تدارک وسیعی برای تیمش در نظر دارد تا بتواند در ۲۰۲۰ عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.معتقدم این تورنمنت در  سطح بالا و مطلوبی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: پس از رقابتهای جام ملتهای آسیا، وقفه ای در اردوهای تیم ملی به دلیل نبود مسابقات ایجاد شد اما خوشبختانه اردوهای تیم ملی دوباره آغاز شده تا بازیکنان در کنار یکدیگر برای حضور در پیکارهای پیش رو آماده شوند.
وی معقتد است که برگزاری اردوهای تیم ملی به صورت مداوم می تواند به کادر فنی برای شناخت هر چه بیشتر بازیکنان کمک کند.
جاوید در پایان گفت: برگزاری اردوهای مدون و شرایطی که فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و سازمان تیم های ملی برای تیم ملی مهیا کرده باعث خواهد شد تا آمادگی مناسبی برای دیدارهای پیش رو داشته باشیم. بدون شک هماهنگی بین بازیکنان باعث می شود تا تیم در شرایط فوق العاده ای  داشته باشیم و قطعا کمک شایانی به تیم ملی برای حضوری موفق در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۰ خواهد کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.