کد خبر : 120728
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 9:52
-

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی فوتسال

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  تمرینات تیم فوتسال بزرگسالان در مرکز ملی فوتبال عصر دیروز در حالی پیگیری شد که رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در این تمرین، دقایقی را با ملی پوشان به گفتگو پرداخت. مهدی تاج در این تمرین عنوان کرد: خوشحالم در تمرین تیم پرنشاط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  تمرینات تیم فوتسال بزرگسالان در مرکز ملی فوتبال عصر دیروز در حالی پیگیری شد که رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در این تمرین، دقایقی را با ملی پوشان به گفتگو پرداخت.

مهدی تاج در این تمرین عنوان کرد: خوشحالم در تمرین تیم پرنشاط و با انگیزه فوتسال حضور یافته ام. من هر بار در تمرین این تیم حاضر می شوم، این اراده و شور را می بینم و این موضوع باعث مباهات است.

رویس فدراسیون فوتبال افزود:جدا از این، حضور بازیکنان جوان در فهرست اخیر تیم ملی فوتسال یکی از اتفاقات مثبتی است که کادر فنی برای فردا و فرداهای فوتسال کشور رقم زده است. این موضوع نشان دهنده استراتژی سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال و همکاران محترمش برای معرفی چهره های تازه به فوتسال کشور است که به طور حتم جای تقدیر دارد.

تاج خاطرنشان کرد: در این میان، حضور این جوانان جویای نام در کنار بازیکنان باتجربه و قدیمی تلفیقی ناب از استعدادهای فوتسال کشور را در قالب تیم ملی به همراه دارد. امیدوارم این مجموعه جوان و پرمایه بتواند در تداوم روزهای درخشان فوتسال کشور، نقش آفرین باشد.

در ادامه، ناظم الشریعه با تقدیر از حضور رییس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی فوتسال عنوان کرد: بسیار خوشحالم که نگاه حمایتی از جانب مسولان فدراسیون به فوتسال وجود دارد. علاقه رییس فدراسیون به تیم ملی فوتسال در ماه‌های اخیر کاملا نمایان بوده است. ما هم در کنار هم برای موفقیت تیم ملی فوتسال تلاش می کنیم و بی شک، با نگاه به فرداها سعی داریم از جوانان شایسته فوتسال کشور بهره ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.