کد خبر : 120735
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 10:09
-

ماجرای هتل مس در اندونزی چیست؟

ماجرای هتل مس در اندونزی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش وحید شمسایی در مصاحبه ای به شدت بر یکی از مدیران فوتسالی تاخت که نشانه های او به سمت عباس ترابیان می رفت چرا که او تنها مدیر فدراسیون بود که در سفر به اندونزی و مسابقات جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون را همراهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش وحید شمسایی در مصاحبه ای به شدت بر یکی از مدیران فوتسالی تاخت که نشانه های او به سمت عباس ترابیان می رفت چرا که او تنها مدیر فدراسیون بود که در سفر به اندونزی و مسابقات جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون را همراهی کرد. او در بخشی از این مصاحبه به ماجرای هتل در اندونزی اشاره کرد و گفت: ” این فرد مترجم تیم‌ها و تصمیم‌گیرنده فوتسال در ایران است و در همه جا نقش بازی می‌کند. معتقدم اگر وی کارگردان شده بود می‌توانست کارگردان موفقی باشد. همین فرد به عنوان مترجم به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شده بود و برای تیم مس نماینده ایران در این مسابقات هتلی رزرو کرده بود که خود تیم‌های اندونزی از آن هتل استفاده نمی‌کنند. واقعاً متأسفم برای فوتسال که چنین افرادی بر منصب آن هستند. امثال این افراد در حال نابود کردن فوتسال‌اند.”

اما سوال اینجاست که مگر هتل تیم ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رزرو نمی شود و آیا مسئولان تیم ها در انتخاب هتل نقشی دارند؟ جواب این است که در زمان مقرر شده برای تیم ها هتل و سایر امکانات از سوی تیم میزبان و با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب می شود اما هتلی که وحید شمسایی به آن اشاره کرده به دلیل سفر زودهنگام مسی ها به اندونزی خارج از تعهد میزبان بوده و مسی ها خودشان اقدام به رزرو این هتل کرده اند.هتلی که فاقد امکانات مناسب بوده و به شدت با واکنش بازیکنان مس هم روبرو شده که گویا همه کاره این اتفاق و روزو هتل ها عباس ترابیان بوده است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

بنده هم قبلا یک بازیکن برای لیگ ایتالیا اوکی کردم. بعد از اینکه بازیکن دعوتنامه پیش اقای ترابیان برد. شب مدیر باشگاه بهم زنگ زد گفت خبری این شخص زنگ زده و یه چیزایی گفته و حتی گفته بازیکن اصلا بنده رو نمیشناسه. واقعا تو این سن و سال جای تاسف برای این شخص هست. باعث شده اون بازیکن هم لیگ ایتالیا از دست بده. واقعا برای فدراسیون پنج ستاره ایران متاسفم