کد خبر : 120784
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 10:03
-

احمدی : برای موفقیت باید صبور بود، زحمت کشید و سختی ها را تحمل کرد/کمی زمان را از دست دادیم

احمدی : برای موفقیت باید صبور بود، زحمت کشید و سختی ها را تحمل کرد/کمی زمان را از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایمان سرمربی تیم رسالت مازندران احمدی در خصوص تشکیل تیم رسالت در مازندران گفت : نام آوران رسالت چند سال قبل در کرمان در لیگ یک کشور حضور داشت و طی اتفاقاتی که بوجود آمد تصمیم بر این گرفتند که تیمداری نکنند.طی ارتباط و شناختی که با آقای عسگری در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایمان سرمربی تیم رسالت مازندران احمدی در خصوص تشکیل تیم رسالت در مازندران گفت : نام آوران رسالت چند سال قبل در کرمان در لیگ یک کشور حضور داشت و طی اتفاقاتی که بوجود آمد تصمیم بر این گرفتند که تیمداری نکنند.طی ارتباط و شناختی که با آقای عسگری در کرمان و آقای یزدی زاده در مازندران داشتم با آنها صحبت کردم و آنها تصمیم گرفتند که این فصل تیمداری کنند .
وی در خصوص زمان بسته شدن تیمش گفت : قرار بر این بود تا مدیران این مجموعه تا پایان فروردین تصمیمشان را به من اعلام کنند ولی این اتفاق در اواخر تیر ماه رخ داد و متاسفانه کمی زمان را از دست دادیم اما سریعا تیم را بستیم و کار را آغاز کردیم و خدارا شکر طبق وعده ای که به مدیران باشگاه داده ام تیمی آبرومند بسته ایم اما در فصل اینده قطعا تیمی به مراتب قدرتمند تر خواهیم بست.
سرمربی جوان نام آوران رسالت در خصوص عملکرد موفقش در دو فصل اخیر گفت : خداراشکر در دو فصل گذشته در تیمهایی که حضور داشتم علی رغم مشکلات زیادی که برسر راهمان قرار داشت توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.
احمدی در خصوص اهمیت ثبات در مدیریت تیمهای ورزشی گفت : متاسفانه در دو تیم قبلی که حضور داشتم به دلایل مشکلات مدیریتی و مالی پس از پایان فصل تیمها منحل میشدند که این مسائل در فوتسال اصلا جالب نیست و تیمی که میخواهد موفق باشد میبایست ثبات داشته باشد . یک مربی نیاز به زمان دارد تا بتواند افکارش را در تیم تثبیت کند. شما میخواهی تیمی را بسازی که نتیجه اش را ببینی اما بلافاصله پس از آنکه تیمت شرایط خوبی پیدا کرده و تا یک قدمی لیگ برتر پیش رفته ، متاسفانه در سال بعد اصلا آن تیم وجود ندارد و میبایست کار را دوباره از صفر در تیمی دیگر شروع کنی ، شما تیمهایی که موفق بوده اند را ببینید تیمهای مثل سن ایچ ساوه ، اهورای بهبهان و … همه این تیمها چندین سال حوصله کردند و تیمداری کردند و موفق هم بوده اند اما در مقابل تیمی مثل استیل اذین در فوتبال با ان همه ستاره در فرصت کم نتوانستند موفق باشد و دلیل اصلی این موضوع هم عدم ثبات و عدم مدیریت درست بوده است . برای موفقیت باید صبور بود، زحمت کشید و سختی ها را تحمل کرد.
وی افزود : درست است که میگویم تیمی آبرومند بسته ام تا در لیگ حاضر باشیم اما کسانی که من را میشناسند خوب میدانند که من همیشه برای پیروزی به میدان میروم چه بازیکنان خیلی خوبی داشته باشم و چه نداشته باشم تنها هدفم در فوتسال پیروزی در بازی هاست.
ایمان احمدی درخصوص اولین دیدار فصل برابر پاس ناجا و همچنین گروهی که در آن حضور دارند گفت : تیم پاس تیمی نظامیست و هر سال بازیکنانش تغییر میکنند و شناختی نسبت به این تیم ندارم . طبق اعلام سایت های خبری مطلع هستم که گروه اول مسابقات که ما در آن حضور داریم تیمهای باتجربه تر وقدرتمندتری نسبت به دیگر گروه دارد. در مورد آینده نمیتوان نظری داد و منتظریم تا فصل را آغاز کنیم ، هرچه خدابخواهد همان خواهدشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

یکی از دلایل انحلال تیم فوتسال رسالت کرمان نامردهایی بودند که فقط بخاطر پول آنجا آمدند و پول گرفتند والان دایه تیم داری این باشگاه را دارند.
کاش از مردی و مردانگی حرف میزدی