کد خبر : 120808
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 16:06
-

تقی پور: زمینه قهرمانی مس در لیگ و آسیا از چند سال قبل آغاز شده بود/ پلی آف انگیزه همه تیم‌های لیگ برتر را افزایش داده است/می‌دانم که مسئولیت سنگینی دارم

تقی پور: زمینه قهرمانی مس در لیگ و آسیا از چند سال قبل آغاز شده بود/ پلی آف انگیزه همه تیم‌های لیگ برتر را افزایش داده است/می‌دانم که مسئولیت سنگینی دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور در خصوص بازگشتش به نیمکت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید این تیم برای شهر خودمان است و وظیفه داشتم که دینم را به تیم شهرم ادا کنم. در این راستا، بنده طی صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتم در نهایت تصمیم گرفتم در قامت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور در خصوص بازگشتش به نیمکت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید این تیم برای شهر خودمان است و وظیفه داشتم که دینم را به تیم شهرم ادا کنم. در این راستا، بنده طی صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتم در نهایت تصمیم گرفتم در قامت یک خدمت‌گذار مجدداً سرمربی تیم مس سونگون باشم.

وی اضافه کرد: هر موقع مدیران باشگاه‌های تبریزی از من درخواست کردند با کمال میل پذیرفته و در خدمت‌شان بودم که به این مساله افتخار می‌کنم. امسال نیز دوباره در تیم مس سونگون موظف هستم تا به تیم شهرم خدمت کنم و در این راه نیز هر کاری از دستم بربیاد دریغ نخواهم کرد.

سرمربی جدید تیم مس سونگون ورزقان با بیان اینکه وظیفه سنگینی برای دفاع از عناوین کسب شده خواهد داشت، گفت: باید بگویم قهرمانی مس در ایران و آسیا پروسه‌ای بود که از چندین سال قبل آغاز شده بود و در نهایت با سرمربیگری آقای بی‌غم محقق شد. ما هم تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا این روند رو به رشد را ادامه دهیم تا بتوانیم از عناوین قهرمانی که به دست آمده است به خوبی دفاع کنیم.

«شرایط امسال لیگ برتر با سال‌های گذشته تفاوت زیادی دارد» وی در ادامه با ذکر این جمله تأکید کرد: بخاطر اینکه امسال مرحله پلی‌آف ایجاد شده بنابراین کار طولانی و سختی خواهیم داشت. سال گذشته تیم‌های مس، تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند پس از چند بازی خود را از تیم‌های دیگر جدا کرده و عملاً رقابتی بین تیم‌های دیگر در بالای جدول وجود نداشت ولی امسال انگیزه همه تیم‌های لیگ برتر افزایش پیدا کرده است.

تقی‌پور یادآور شد: خوشبختانه استارت خوبی داشتیم و در اولین بازی توانستیم در ساوه به پیروزی برسیم اما این تازه شروع کار است و ما تمام سعی و تلاش خود را برای تکرار مقام قهرمانی انجام خواهیم داد تا دل ورزش دوستان آذربایجانی را شاد کنیم.

وی با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل گیتی‌پسند در تبریز عنوان داشت: تیم گیتی‌پسند امسال نفرات خیلی خوبی را جذب کرد و به نظرم بازی سختی داریم ولی ما هم مس سونگون هستیم، تیمی که قهرمان آسیا و ایران شده و با قدرت به مصاف این تیم خواهیم رفت تا با کسب ۳ امتیاز بتوانیم در جمع مدعیان باقی بمانیم.

سرمربی بومی مس سونگون خطاب به هواداران تیمش گفت: از همه ورزش دوستان تبریزی انتظار دارم روز پنجشنبه سالن پورشریفی پر کرده و از تیم شهر خود حمایت کنند تا بتوانیم جوابگوی زحمات این عزیزان باشیم. البته انتظار ما از هواداران نه تنها برای این بازی بلکه در طول مسابقات لیگ برتر است که می‌خواهیم پشت تیمشان باشند.

تقی‌پور در خاتمه از رایزنی مدیرعامل باشگاه مس سونگون برای انتقال بازی‌های این تیم به شهرستان ورزقان خبر داد و گفت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا با بازسازی و مرمت سالن ورزقان بتوانیم دیدارهایمان را در این شهرستان برگزار کنیم تا مردم این شهرستان هم از نزدیک و با دیدن بازی‌های تیم خود لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.