کد خبر : 120960
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 13:45
دسته‌بندی نشده
-

لک:بازیکنان تمریناتی که انجام داده بودیم را پیاده نکردند/ فخیم باید دو بار اخراج می شد/ مس خوب بازی کرد

لک:بازیکنان تمریناتی که انجام داده بودیم را پیاده نکردند/ فخیم باید دو بار اخراج می شد/ مس خوب بازی کرد
سرمربی تیم گیتی پسند از شکست تیمش در بازی بزرگ مقابل مس سونگون گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان پس از باخت تیمش مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنانم تمریناتی را که انجام داده بودیم، در زمین پیاده نکردند.

رضا لک با اشاره به اینکه بازیکنان مس بازی خوبی را از خود نشان دادند، اظهار داشت: در داوری این بازی صحنه هایی اتفاق افتاد که شاید به نفع هر دو تیم بود به طوری که در پایان بازی داور می توانست خطای پنجم و ششم را به نفع ما بگیرد و حتی فرهاد فخیم را ۲ بار اخراج کند که این کار را انجام نداد.

لک یادآور شد: داوران بزرگ و با تجربه بیشتر سعی دارند بازی های به این حساسی را مدیریت کنند شاید اگر داور جوان بود به شکل دیگری قضاوت می کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: امروز بازی خوبی را از خودمان نشان ندادیم و این طرز فکر که چون در بالای جدول هستیم و صدر جدول را از دست نمی دهیم باعث شد که بسیاری از موقعیت هایمان را از دست دادیم.

سرمربی تیم گیتی پسند در مورد تیم مس و در گیری های سابقه دار بازیکنان هر دو تیم گفت: بازی های خانگی مس طوری است که بیشتر درگیرانه می باشد و حضور هواداران به این مدل بازی کردن کمک بسیاری می کند ولی این نوع برخورد ها جزئی از بازی بوده و طبیعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

آقای لک یه روز میای میگی داورا جوونن نمیتونن قضاوت کنن یه روزم میگی داورای جوون بهترن آقا یه کاری بکن یه برنامه داوری واسه فدراسیون بنویس بگو برا هربازی کدوم داورا رو بزارن یا نزارن آفرین