کد خبر : 121135
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 9:54
-

خبیری: شهرداری ساوه روز به روز بهتر خواهد شد/نمی‌دانم چرا در اولین اعتراض از زمین اخراج شدم؟

خبیری: شهرداری ساوه روز به روز بهتر خواهد شد/نمی‌دانم چرا در اولین اعتراض از زمین اخراج شدم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: همانطور که اطلاع دارید از ابتدای شروع لیگ مسئولان باشگاه ساوه اعلام کرده بودند که قصد تیم‌داری در لیگ برتر را ندارند. بعد از برگشت من از گرجستان و سه روز قبل از برگزاری لیگ مسئولین این باشگاه تصمیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: همانطور که اطلاع دارید از ابتدای شروع لیگ مسئولان باشگاه ساوه اعلام کرده بودند که قصد تیم‌داری در لیگ برتر را ندارند. بعد از برگشت من از گرجستان و سه روز قبل از برگزاری لیگ مسئولین این باشگاه تصمیم گرفتند دوباره در لیگ حضور داشته و به همین دلیل با من وارد مذاکره شدند.

وی در ادامه گفت: در همان ابتدای قراردادم به مسئولان باشگاه اعلام کردم شرایط در ابتدا کمی سخت است اما رفته ‌رفته می‌توانیم بهتر شویم. خدا را شکر در حال حاضر هیچ مشکلی در باشگاه وجود ندارد و کارها براساس برنامه‌ریزی که از قبل شده پیش می‌رود. همانطور که گفتم سه روز قبل از برگزاری لیگ به عنوان سرمربی تیم شهرداری انتخاب شدم و هیچ‌گونه شناختی از بازیکنان این تیم نداشتم و حتی اکثر بازیکنان تیم شهرداری در ابتدای فصل از این تیم جدا شده بودند و من هم بیش از۴۸ ساعت فرصت نداشتم تا این تیم را آماده کنیم و به همین دلیل بدون تمرین و شناخت کافی راهی لیگ شدیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه  گفت: با توجه به همین مشکلات پای در رقابت‌های لیگ برتر گذاشتیم و در پنج هفته ابتدایی خیلی اذیت شدیم و از بدشانسی که داشتیم از همان ابتدای شروع با تیم‌های مطرح لیگ برخورد کردیم که همین موضوع کار را برای ما مشکل‌‌تر کرد. اما در حال حاضر خدا را شاکرم چند هفته است که بازیکنانم هماهنگ‌تر شده و تا حدودی فکر می‌کنم کمی به شرایط دلخواه نزدیک شدیم.

وی در پاسخ به سؤالی علت اخراج شما در بازی این هفته مقابل ارژن شیراز چه بود، گفت: من در این بازی اصلاً اعتراضی نسبت به عملکرد داوری نداشتم و نمی‌دانم چرا در اولین اعتراض از زمین اخراج شدم و فکر می‌کنم نصیرلو که یکی از داوران خوب کشور و باتجربه لیگ است کمی در تصمیم خود برای اخراج من عجله کرد. مربیان در لیگ و در جریان بازی همیشه نسبت به عملکرد داور اعتراضات زیادی دارند و می‌‌دانم اعتراض حق مربی است البته من این کار را تأیید نمی‌کنم اما واقعاً نفهمیدم چرا برای اولین اعتراض من را از زمین بازی اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه همچنین در مورد قضات داوری لیگ برتر گفت: سهرابی رئیس کمیته داوری دو سالی است که به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شده است. وی تا امروز کارهای خوبی برای داوری انجام داده و همچنین به داوران جوان فرصت قضاوت بیشتری داده است. این کار خوب است اما به شرطی که تیم‌ها از داوری آسیب نبینند. این داوران جوان باید در ابتدا بازی‌های سبک را قضاوت کنند و بعد از کسب تجربه بازی‌های سنگین و پربرخورد را قضاوت کنند البته همین داوران جوان باید آینده داوری ایران را تضمین کنند.

خبیری در پایان در رابطه با بازی این هفته و تساوی ۲ بر ۲ مقابل ارژن شیراز بیان داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و ارژان واقعاً نشان داد که شایستگی بالای جدول بودن را دارد. در این بازی ما ۲ بر یک جلو بودیم اما به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان گل تساوی را دریافت کردیم. من قول می‌دهم که تیم ما روز به روز بهتر و آماده‌تر شود. البته ما در سه هفته اخیر بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.