کد خبر : 121161
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 17:38
-

فتحی:سه سال است وارد لیست بین‌المللی شده‌ام/ برای اولین بار داور دیدار مردان شدم/نگاه به فوتسال بانوان متفاوت شده است

فتحی:سه سال است وارد لیست بین‌المللی شده‌ام/ برای اولین بار داور دیدار مردان شدم/نگاه به فوتسال بانوان متفاوت شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زری فتحی درباره شرایط داوری و وضعیت خودش در زمینه اظهار داشت: سه سال است که وارد لیست بین‌المللی شده‌ام و یک سالی است که در لیست الیت آسیا قرار گرفته‌ام. نخستین بار به مسابقات المپیک شرق آسیا در مالزی رفتم و در سمینار داوری هم در این کشور شرکت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زری فتحی درباره شرایط داوری و وضعیت خودش در زمینه اظهار داشت: سه سال است که وارد لیست بین‌المللی شده‌ام و یک سالی است که در لیست الیت آسیا قرار گرفته‌ام. نخستین بار به مسابقات المپیک شرق آسیا در مالزی رفتم و در سمینار داوری هم در این کشور شرکت کردم که از ما تست بدنی گرفتند تا به ما ابلاغ بدهند.
وی افزود: خوشبختانه توانستم تست‌های خیلی خوبی را پشت سر بگذارم و حتی موفق شدم که تست آقایان را هم پاس کنم و رکوردار تست بدنی بانوان در آسیا شدم. بعد از آن ابلاغ جام ملت‌های آسیا را به من دادند. زمانی که تیم ملی فوتسال بانوان ایران به فینال این رقابت‌ها صعود کرد، قضاوت دیدار رده‌بندی را به من و یک داور ژاپنی دادند. بعد از آن، ابلاغ قضاوت از ترکمنستان به دستم رسید که به دلایل شخصی رد کردم. در ادامه از فیفا برای قضاوت در مسابقات دانشجویان جهان دعوت شدم که به قزاقستان رفتم. بعد از سه سال داوری، برای نخستین‌بار سر داور بازی مردان شدم و دیدار آلمان و بلاروس را قضاوت کردم.
این داور بین‌المللی کشورمان در خصوص آینده کاری‌اش خاطرنشان کرد: فعلا ابلاغی برای من نیامده است، اما قرار است مسابقات فوتسال جام جهانی بانوان برای نخستین‌بار در سال ۲۰۲۰ برگزار شود، من هم خودم را برای مسابقات آماده می‌کنم و هدفم را قضاوت در این رقابت‌ها گذاشته‌ام، البته هنوز میزبان مسابقات مشخص نیست.
فتحی در پاسخ به این سؤال که چرا بازخورد فعالیت‌هایش رسانه‌ای نشده است، عنوان کرد: خیلی دنبال پخش اخبار نبودم و ارتباط رسانه‌ای آنچنانی هم ندارم.
وی همچنین درباره شرایط فوتسال بانوان ایران عنوان کرد: در ایران شرایط خیلی متفاوت شده است. زمانی که ایران دو دوره پیاپی قهرمان آسیا شد، نگاه‌ها تغییر کرد و توجه به بانوان بیشتر شد، حتی یک مدرس داوری به ایران آمد که خود نویسنده قوانین داوری است، با این شرایط امیدوارم که روند خوب پیش برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.