کد خبر : 121137
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 9:56
-

ناظم‌الشریعه:تا ۲۷ شهریور اسامی نهایی تیم ملی اعلام می‌شود/ تیم ملی فوتسال باید برای جام جهانی ۲۰۲۰ جوان شود

ناظم‌الشریعه:تا ۲۷ شهریور اسامی نهایی تیم ملی اعلام می‌شود/ تیم ملی فوتسال باید برای جام جهانی ۲۰۲۰ جوان شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه گفت:‌ در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال آمادگی و حضور این تیم در مسابقات چهار جانبه تبریز گفت: در حال حاضر همانطور که اطلاع دارید چند مرحله اردو را با حضور جوانان و بعضی از بزرگسالان برگزار کردیم. در این اردوها بیشترین سعی کادر فنی این بوده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه گفت:‌ در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال آمادگی و حضور این تیم در مسابقات چهار جانبه تبریز گفت: در حال حاضر همانطور که اطلاع دارید چند مرحله اردو را با حضور جوانان و بعضی از بزرگسالان برگزار کردیم. در این اردوها بیشترین سعی کادر فنی این بوده که بیشتر به بازیکنان جوان میدان بدهند.

وی در ادامه گفت: هفته آینده ۲۴ شهریور آخرین مرحله اردوی تیم ملی جهت حضور در تورنمنت تبریز به پایان می‌رسد و ان‌شاءالله تا ۲۷ شهریور اسامی نهایی تیم ملی را جهت حضور در این تورنمنت اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: امسال بیشترین اهدافی که کادر فنی دنبال می‌کند دعوت از بازیکنان جوان به تیم ملی است به این دلیل که این بازیکنان در آینده فوتسال ایران را رقم می‌زنند و همین الان همه باید دست به دست هم بدهیم جهت جوان کردن تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰.

ناظم‌الشریعه گفت:‌در تورنمنت تبریز همانطور که قبلاً گفتم سعی کردیم تیم ملی را تلفیقی از بازیکنان جوان و بزرگسال راهی این تورنمنت کنیم و بیشتر به بازیکنان جوان فرصت دهیم که آنها در کنار بازیکنان بزرگسال تجربه لازم را کسب کنند و ان‌شاءالله همین سیر مراحل جوانگرایی را کادر فنی قصد دارد ادامه دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.