کد خبر : 121279
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 23:33
-

برگزار پلی آف در لیگ کمکی به پویایی فوتسال نمی کند/ ۵ بازیکن خود برای بازی ساری در اختیار نداریم

برگزار پلی آف در لیگ کمکی به پویایی فوتسال نمی کند/ ۵ بازیکن خود برای بازی ساری در اختیار نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  رضا لک پنج‌شنبه شب پس از پیروزی پرگل گیتی‌ پسند برابر ارژن فارس اظهار داشت: بازی خوب بود و تیم ارژن جزو تیم‌های خوب لیگ است؛ قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که در طی این ۱۰ هفته که از لیگ گذشته است، تنها تیمی که در همه بخش‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  رضا لک پنج‌شنبه شب پس از پیروزی پرگل گیتی‌ پسند برابر ارژن فارس اظهار داشت: بازی خوب بود و تیم ارژن جزو تیم‌های خوب لیگ است؛ قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که در طی این ۱۰ هفته که از لیگ گذشته است، تنها تیمی که در همه بخش‌ها پیشرفت داشته، تیم ارژن بوده است.

وی افزود: می‌دانستیم با توجه به بازیکنان سرعتی که دارند، استراتژی آن‌ها دفاع و ضدحمله است و این کار را برای ما سخت می‌کرد، بنابراین ضدحمله و استفاده از فضاها را برای گلزنی در دستورکار قرار دادیم و برای این کار مجبور به پرس فشرده حریف شدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: یک مقدار در برخی دقایق فشار تنفسی بازیکنان کاهش پیدا می‌کرد که در همین دقایق ما گل خوردیم، فکر می‌کنم که می‌توانستیم با آرامش بیشتری برنده بازی باشیم و باید بازیکنان در بازی ازخودگذشتگی بیشتری داشته باشند و البته چیزی از ارزش‌های تیم ارژن با این نتیجه کاسته نمی‌شود.

لک در مورد داوری بازی نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت، اما بحث من با داور این بود که یک تیم حتی در بازی می‌تواند ۲۰ دقیقه نیز وقت تلف کند و هر موقع سرمربی احساس کند تیم تحت‌فشار است، این اتفاق رخ می‌دهد و واقعاً باید قانون به شکل بهتری در این زمینه اعمال شود چرا که فوتسال ما تیم سوم دنیا است و زیبنده نیست این اتفاق درون آن رخ دهد.

وی در مورد پلی‌آف نیز ابراز داشت: من بارها این موضوع را گفتم که اصلاً چه کسانی تصمیم به اقدام به برگزاری پلی‌آف گرفته‌اند، من فکر می‌کنم که هیچ‌گاه اهل‌فن را درگیر مسائل فنی کار نمی‌کنند، مدیرعامل‌های باشگاه‌ها همه قابل‌ احترام‌اند، ولی کارشناسان این کار اعم از مربیان باشگاه‌ها راجع این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کرد: شرایط نیز باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد، ولی این در حالی است که تیم گیتی‌پسند تعداد زیادی بازیکن ملی‌پوش دارد و سایر تیم‌ها این شرایط را ندارند که بازیکنان آن‌ها در اختیارشان نباشد و همواره بازیکنان خود را در اختیار دارند که باعث می‌شود تمام‌ وقت خود را به آماده‌سازی اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید برای پویایی فوتسال باشد و پلی‌آف نمی‌تواند به پویایی تیم ملی و لیگ و باشگاه‌ها کمکی کند، الآن برخی تیم‌ها اظهار دارند که اکنون با شرایط مالی قادر به ادامه تیم‌داری نیستیم و اضافه کردن چند بازی تحت عنوان پلی‌آف ضربه به این تیم‌ها و مجموعه لیگ است.

لک در مورد بازی هفته آینده نیز گفت: بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت است و در آن شرایط  سالن بازی سختی خواهیم داشت، امسال هم تیم ساری تیم بسیار خوبی است و سختی ما این است که پنج بازیکن ما فردا از ما جدا می‌شوند و یک روز قبل بازی به ما اضافه می‌شوند که شرایط را برای ما بسیار سخت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.